Gå til innhold

Gaming pc på lefdal tilbud idag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

950M er i praksis det samme som 860M, første brikken basert på Maxwell, og kom ut i 2014 mars.

Begynner altså å dra på årene dette, og var ikke topp når det kom heller. 

Med en del spilling i laptop ville jeg tatt minst 970M, problemet er at det koster VELDIG mye mer, fort dobbel pris for slike maskiner.

Det blir en vurdering du selv må ta.

 

Et alternativ er denne: https://www.prisguide.no/produkt/asus-rog-gl552vw-cn298t-249767#anchor-price-follow

1500 kroner dyrere, denne har GTX960M, en mellomting mellom 950M og 970M. Grafikkytelse på denne ligger sånn røflig ~50 % over GTX 950M som du ser på. Billigste 970M maskin er enda en del opp, til 12 tusen, sånn som denne: https://www.prisguide.no/produkt/asus-rog-g752vt-gc037t-243916

Jeg ville aldri hatt en 17 tommer uansett, for stor å dra med seg og veldig klumpete. 15 tommer er en veldig fin størrelse.

Tror jeg ville gått for den du linket til hvis du ikke har så veldig store krav, men regn med at den blir mye fortere utdatert enn en bedre maskin, best å kjøpe noe som er halvgreit på kjøpstidspunktet.

Husk at ikke alle tilbud på Black Friday er spesielt gode, mange er for å bli kvitt gamle varer som tar plass på lageret og er utdaterte til gammel pris.

Lenke til kommentar

950M er i praksis det samme som 860M, første brikken basert på Maxwell, og kom ut i 2014 mars.

Begynner altså å dra på årene dette, og var ikke topp når det kom heller. 

Med en del spilling i laptop ville jeg tatt minst 970M, problemet er at det koster VELDIG mye mer, fort dobbel pris for slike maskiner.

Det blir en vurdering du selv må ta.

 

Et alternativ er denne: https://www.prisguide.no/produkt/asus-rog-gl552vw-cn298t-249767#anchor-price-follow

1500 kroner dyrere, denne har GTX960M, en mellomting mellom 950M og 970M. Grafikkytelse på denne ligger sånn røflig ~50 % over GTX 950M som du ser på. Billigste 970M maskin er enda en del opp, til 12 tusen, sånn som denne: https://www.prisguide.no/produkt/asus-rog-g752vt-gc037t-243916

Jeg ville aldri hatt en 17 tommer uansett, for stor å dra med seg og veldig klumpete. 15 tommer er en veldig fin størrelse.

Tror jeg ville gått for den du linket til hvis du ikke har så veldig store krav, men regn med at den blir mye fortere utdatert enn en bedre maskin, best å kjøpe noe som er halvgreit på kjøpstidspunktet.

Husk at ikke alle tilbud på Black Friday er spesielt gode, mange er for å bli kvitt gamle varer som tar plass på lageret og er utdaterte til gammel pris.

Tusen takk for supert svar! Jeg er ikke så erfaren med slikt, vil bare kose meg med litt strategi av og til. Men vil at det skal være litt ytelse og litt "investering" framover. Selv om det siste kanskje er rimelig umulig i bærbar verden :) 

 

Men blir ikke kjøp av den ihvertfall!

 

Som du sier, 17" er altfor stort for meg. Vil ha muligheten til ta med på skolen og gjøre lit arbeid også.

 

Tviler på at Blæk Fredda er dagen å spare inn lapper på gaming laptop.

 

Igjen takk!

Lenke til kommentar

 

Ikke et veldig bra tilbud, sats på en gaming laptop med 10* serie kort, pascal.

En god del opp i pris også da? ;)

 

 

Vel, sånn sett er du jo ganske spot-on med ditt eget utsagn:

 

 

vil at det skal være litt ytelse og litt "investering" framover. Selv om det siste kanskje er rimelig umulig i bærbar verden 
Lenke til kommentar

 

 

Ikke et veldig bra tilbud, sats på en gaming laptop med 10* serie kort, pascal.

En god del opp i pris også da? ;)

 

 

Vel, sånn sett er du jo ganske spot-on med ditt eget utsagn:

 

 

vil at det skal være litt ytelse og litt "investering" framover. Selv om det siste kanskje er rimelig umulig i bærbar verden 

 

Sant sant!  

Setter meg på det velkjente gjerdet litt til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...