Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gigabyte XTREME ENGINE software krasjer maskin, WHEA_Uncorrectable_Error


Anbefalte innlegg

Prøver en tråd på denne., kanskje det er andre som har erfaringer med Gigabyte software. 

 

Jeg har kjøpt et Gigabyte Windforce GTX 1060/6gb kort. 

Kortet funker fint som fy, men Xtreme Engine softwaren til Gigabyte krasjer maskinen til stadighet.

 

Nå har jeg avinstallert softwaren og da er maskinen stabil som fjell, men jeg har hatt samme erfaring med tilsvarende software på en maskin med et Gigabyte hovedkort.

Den gangen skyldtes feilen at softwaren ikke fungerte sammen med Windows innebygde hardware collector service.

 

Nå har jeg ikke orka å binærsøke alle windowstjenestene på denne maskinen da jeg er rimelig sikker på at det er samme feil..

 

Men er det andre som har samme erfaring med "Overklokkings/hardwareovervåkningssoftware" fra Gigabyte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er den versjonen jeg har prøvd. 

Dette er ikke egentlig noe problem da jeg ikke har spesielt mye bruk for denne softwaren.

 

Jeg bare synes det var merkelig at dette skjer og om det er andre som har opplevd samme sak.

 

Jeg har i og for seg googlet problemet og sett at det er endel utenlandske treff på dette, så jeg er visst ikke helt alene om erfaringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...