Gå til innhold

Miniatyrutgaven av Nintendo Entertainment System opplever enorm etterspørsel


Anbefalte innlegg

Denne setninger ble litt uklar for en gammel mann som undertegnede

 

" Det følger ikke med egen strømplugg, så USB-kablene må plugges inn i andre enheter med USB."

 

Vil det si at jeg må sett opp en maskin eller noe med USB-utganger i nærheten for å gi strøm noe USB-greier i konsollen?

 

Jeg vil tro det er snakk om en telefonladder med USB ledning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Var innom Elkjøp idag og hva står det ved utgangen? Jo, en hel kasse med disse. Priset til 999,- Synes det er rimelig sleipt å prise disse opp når prisen er 798,- på nettsidene deres.

Jada, vet at de kan ta den prisen de ønsker, men allikevel. Det er ikke første gang Elkøp kjører sånne stunt. Nok en grunn til ikke å handle der.

Lenke til kommentar

Var innom Elkjøp idag og hva står det ved utgangen? Jo, en hel kasse med disse. Priset til 999,- Synes det er rimelig sleipt å prise disse opp når prisen er 798,- på nettsidene deres.

Jada, vet at de kan ta den prisen de ønsker, men allikevel. Det er ikke første gang Elkøp kjører sånne stunt. Nok en grunn til ikke å handle der.

 

Du vet at det bare er å si det i kassen at de går for 798,- på nett så får du nettprisen? Har alltid funket her hos min lokale Elkjøp.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Var akkurat det jeg gjorde og fikk beskjed om at det funket ikke på dette produktet. 999,- var prisen. Take it or leave it.

 

Jøss. Hvilken Elkjøp var dette? (Skal ta det opp med min kontakt i Elkjøp, send meg en PM om det er prekært å navngi butikk her)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...