Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor jeg hater serien Skam uten engang å ha sett en eneste episode...


Anbefalte innlegg

Likevel vil vi aldri ta igjen bilen som har dundret av gårde på cruise-control i åresvis. Jeg tror jeg virker bitter for dere som leser dette. Jeg sympatiserer med deg, ts, da jeg selv har vært oppslukt av (tilnærmet) endeløst hat. Hat mot foreldrene som valgte å få et genetisk uheldig barn som meg, venner som fikk jenter slengt oppi fanget sitt på fest annenhver helg og alle dyre utflukter, sportstreff og skiutstyr de hadde gleden av å oppleve, mens jeg fikk være med på biltur en gang i måneden og spiste pølser på Statoil. Brukte hatet til å grave meg ned i bøkene på universitetet da jeg ikke kunne relatere meg til disse menneskenes sosiale og materielle rikdom. Oppsøkte jenter i hytt og pine for å forsøke å få de på date når jeg ikke hang med de relativt få likesinnede (les: lik sosioøkonomisk status) vennene jeg hadde. Oppdaget etter hvert the manosphere når jeg holdte på med min doktorgrad, og fikk ordnet meg skikkelig. Vil si det er verdt et forsøk å sjekke ut RedPill, og heller forlate stedet om man ikke liker det.

 

 

 

 

Til Anonymbruker ettellerannet:

Hvorfor vil du ha de fest-jentene som dumper nedi fanget på mange gutter når du selv må forandre deg så mye for å få dem? But waaaait, la meg gjette, du vil ha de ganske cheape jentene pga utseendet deres, ikke sant?

 

Sorry, null sympati for deg. :p Det er masse jenter som ikke fester, som ikke dumper ned i fanget på rike gutter. Jenter som heller graver seg ned i bøkene akkurat som du gjorde. 

Men de er vel ikke bra nok for deg.........

Endret av Kablam
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...