Wabby Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Iløpet av de neste ukene så skal jeg flytte ca 400 meter (fortsatt samme telefonsentral) Per idag så har je BlueCom 720/128 /u fasttelefon. For å flytte så krever BlueCom full etablering + 795,- for montør da jeg fortsatt ikke skal ha fasttelefon. Total etablering blir da: 1790,- Spørr du meg er det ran. Selv så jobber jeg på kundesenter og vi har en etablering på 695,- med montør og kjører ofte kampanjer på 295,- og fri etablering (med montør) Desverre er det ikke utbygd der jeg bor for å ha internett fra jobben. Tiscali og Kvalito er jeg ikke int i og Tele2 virket også noe brutale på etablering. Telenor er ute av bildet pga jeg streemer mye radio og da er kvoten borte på 0 og niks.. Noen som har noen gode forslag eller må jeg bite i det sure eple ?
agvg Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Selv så jobber jeg på kundesenter og vi har en etablering på 695,- med montør og kjører ofte kampanjer på 295,- og fri etablering (med montør) Desverre er det ikke utbygd der jeg bor for å ha internett fra jobben. Hva slag er dette da?
Wabby Skrevet 28. november 2003 Forfatter Skrevet 28. november 2003 Selv så jobber jeg på kundesenter og vi har en etablering på 695,- med montør og kjører ofte kampanjer på 295,- og fri etablering (med montør) Desverre er det ikke utbygd der jeg bor for å ha internett fra jobben. Hva slag er dette da? Telenor Avidi, Internett over Kabel. Ved installasjoner så bruker vi ikke egne teknikker men eksterne firma som Bravida og Tel-Net. Har sjekket nå, NGT har grei etablering og gode linjer. Er bare likk skeptisk, hvis det først blir noe problemer her så hører jeg rykter om at det er somregel et h'elvete å få i orden.
enden Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Har nå hørt om mange som sliter med problemer og bluecom og. Sånn er det vel med alle - de som har mest problemer skriker høyest...
Digger Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Ingenting og frykt med NGT de ordner opp ganske raskt etter min mening.. ok det tar gjerne litt tid og komme fram på tlf men de fikser jo ting ganske umidelbart da... det er nå min erfaring....
olavr Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Har selv hatt NextGenTel i et halvt år nå. Har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. Har jeg lurt på noe, så har jeg sendt en mail og fått kjapt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå