Gå til innhold

ANMELDELSE: Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg storkoser meg. Har fått skikkelig teken på inf (som alltid), men dette er første bf siden 1942 hvor jeg synes det er gøy å gjøre andre ting og. Fly er kjempegøy og jeg har skikkelig sansen for arty truck.

 

Det er også kjempegøy å jakte på tanks. I bf4 stakk jeg typisk bare av eller tok en alternativ vei om jeg hørte en tank, nå raser jeg mot de for å ta de ut :D

 

Oppsettet på klasser er bedre enn noen gang, eneste jeg savner er litt mer antitank firepower på support klassen. Limpet chargen er bra, men skulle gjerne hatt 2.

 

Hardcore skjønner jeg ikke at folk ønsker, men hver sin smak selvsagt. Etter min mening inviterer modusen til camping og dødstrist gameplay. Skjønner aldri hvordan folk har så problemer med å drepe at de tømmer magasiner for å drepe 1 person/uten å få kill. aldri vært et problem i bf og kan jo ikke annet enn å konkludere med at folk ikke klarer sikte :p

Lenke til kommentar

kjøpte bf1 og brukte 1 dag på å få spillet til å launche. sleit med black screen-buggen (skjermen er svart og loader tilsynelatende evig når du starter).

når jeg først fikk fiksa det dagen etter jeg kjøpte spillet for top-dollar, så opplever jeg 3-5 sekunders freezes jevnlig når jeg spiller.

måtte tweake noen ini-filer og kopiere settings fra battlefield 4 (jeg hadde samme problem i bf4, men husker ikke hva jeg gjorde for å løse det).

etter å ha brukt totalt 2 dager, kan jeg endelig spille med ok ytelse og uten større problemer.

 

men nevnte jeg origin? jeg sitter seriøst og sliter meg i håret av det jævla drittprogrammet origin. som nevnt tidliger her, så er det skrantete og klønete laget, vennelista fungerer ikke alltid og party-funksjonen lagger og registrerer ikke alltid at du inviterer venner (eller at de i det hele tatt er pålogget og venter på deg).

 

selve gameplayet i bf1 er sweet, men dessverre er det så mye bullshit rundt det, som dårlige løsninger på problemer, ekstremt shitty origin-løsning og så videre. har også opplevd diverse små-bugs in-game.

 

 

Ikke verdt top-dollar (500kr). Her er det bare å vente til det er salg. Du taper ikke mye på det, for spillet har fortsatt en del bugs som bør fikses.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...