Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptop starter ikkje(no media present)


Anbefalte innlegg

Hei, eg har enn MSI LAPTOP som ikkje vill starte. Det kommer berre opp "Checking Media Present, no media Present" og så berre går pcen te bios. Så eg lurer på om noen her har efraring eller kunnskap om det? Pcen har gått i gulvet noen ganger får og si det slik... Men det er enn stund siden gjor det så lurer på om dere har noen tips eller om kan hjelpe og skifte SSD om den ble skadet dei gangene pcen gjikk i gulvet?...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, eg sku akkorat til og oppdatere posten. Og si att i bios boot settings er dvd, hard disk osv ett valg men ingen ssd. Så skrudde opp pcen får og sjekke ssd og kan ikkje sjå att noe er galt der, så tok den forsiktig ut og sjekket litt før satt den tilbake. Men fortsatt ingen ssd og velge i boot priority list

Lenke til kommentar

Takk for svar, eg sku akkorat til og oppdatere posten. Og si att i bios boot settings er dvd, hard disk osv ett valg men ingen ssd. Så skrudde opp pcen får og sjekke ssd og kan ikkje sjå att noe er galt der, så tok den forsiktig ut og sjekket litt før satt den tilbake. Men fortsatt ingen ssd og velge i boot priority list

Høres ut som ødelagt disk eller brudd i kontakt mellom disk og "hovedkort".

 

Om du har mulighet, så kan du prøve å sette ssd inn i en annen pc eller docking som sekundær disk, for å finne ut om det er disken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...