Gå til innhold

Hvilket kabinett passer til Hyper 212 Evo


Anbefalte innlegg

har akkurat bygget en ny PC i et gammelt kabinett ( Antec Nine Hundred Two Midi), men PCen ville ikke starte ordentlig (skjerm og tastatur slår seg ikke på). Da jeg tok ut hovedkortet og prøvde å starte med hovedkortet liggende på en boks startet PCen helt fint. Fant ut at metallplaten på baksiden av Cooler Master Hyper 212 EVO CPU kjøleren delvis var intil baksiden av kabinettveggen (Det hullet bak var passet ikke), og regner derfor med at det fører til kortslutning eller noe lignende, for det er tydelig at kabinettet er årsaken. Så kan noen anbefale meg et rimelig kabinett som passer til komponentene mine same 1 SSD + 3 vanlige SATA harddisker? 

Og tilleggsspm, er det greit å bare la hovedkortet med komponentene ligge på boksen til jeg får et nytt kabinett (tatt ut GPUen, men stress å ta av kjøler, CPU etc). 

 

specs: 

ASUS Z170 PRO GAMING, Socket-1151

Intel Core i5-6600K Skylake Prosessor

MSI GeForce GTX 1060 6GB Single Fan

Corsair Vengeance LED DDR4 3200MHz 16GB

Corsair CX750M, 750W PSU

Crucial® MX300 275GB 2.5" SSD

Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Kjøler

Endret av KDN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Bestilte Cooler Master CM 690 III. CPU kjøleren er ganske høy, så tror ikke høyere stand-offs ville fungert, og det ville vært eneste løsning, siden bakplaten på kjøleren satt hardt i klem og vil ikke bøye hovedkortet. Tape ville bare gjort at den ville sitte enda hardere i klem tror jeg. Håper kabinettet jeg bestilte fungerer, det har ihvertfall plass til kjøleren på forsiden av hovedkortet. 


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...