Gå til innhold

Vurdering av Mini ITX gamer på budsjett


Anbefalte innlegg

Søker herved ut til det kloke internettet.

 

Har nettopp satt opp en liste på http://www.prisjakt.no/list.php?l=315032&view=m

 

Har prøvd å plukke frem fornuftige komponenter til en ok pris men som fortsatt vil yte helt ok til gaming.

Setter stor pris på all tilbakemelding, spesielt dersom du kan se noen endringer jeg bør gjøre.

 

Men jeg mangler fortsatt en strømforsyning til denne og her jeg helt grønn på hva jeg burde gå for.

Er bare ikke interessert i å måtte betale stort mer enn jeg må.

 

 

Har også ett spørsmål når det kommer til Wifi. Jeg vet at kablet nett er å foretrekke men dette blir alt for mye kabler slik ting er lagt opp i dag. Vet at noen hovedkort kommer med Wifi intergret, selv om disse er litt dyrere. Er det likevell verdt å gå for disse? Eller er det bedre å gå for en USB dongle?

 

 

Håper noen kan guide meg i mål her. Er megagira på å få bestilt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nok satset på intel på nettverkkort også trådløs da det er ofte minst problemer med disse og finnes i wireless AD.

Sjekk om hovedkortet har intel Wireless-AC 18260.

 

Vet Asus har enkelte trådløs som har problemer.

USB dongle er ofte greit hvis hastigheten er ganske lav eller kort avstand fra routeren men du bør ha lengere usb3 kabel i så fall.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen :)

Har dere noen konkrete alternativer? Valgt den USB dongelen mest pga pris. Routeren står ikke så langt unna PCen og er ikke mye vegger den må igjennom, men hvis jeg kan få mere for pengene ved å bytte den ut tar jeg gjerne imot tips.

 

Når det kommer til strømforsyning la jeg til det billigste jeg fant. Her er du også supert om jeg kan få et konkret alternativ. Håper bare å ikke bruke for mye penger her.

 

Ang CPU kjøler. Holder ikke stock kjøler når man ikke skal Overclocke? Er vel evnt støynivå det går på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...