Gå til innhold

komplett.no Asus mafia 3 kampanje. Når blir koden tilsendt fra asus?


Anbefalte innlegg

Kjøpte en router hos komplett, av merket asus. Og i den forbindelse fikk jeg en kode fra komplett.no på spillet mafia 3. Denne koden løses inn på Asus sine hjemmesider, sammen med nav og adresse, seriell nr til router osv.Det er forsåvid ok, MEN hvor lan tid skal det gå før man får tilsendt selve spillkoden fra ASUS. Har ventet flere timer ok utsending av koder skulle begynne 21/10.. Noen andre som har beynyttet seg av kampanjen?? Hvor lenge måtte dere vente??

 

Håper jeg poster dette under korrekt katogori. Var det nærmeste jeg fannt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg kjøpte skjermkort fra Komplett få dager siden fikk jeg også kode, men Asus skulle ha kopi av hele kvitteringen fra kjøpet på Komplett for å få løst den in, du hadde ikke felt for kvittering eller? Jeg gadd ikke det, så dropper hele Mafia 3 spillet.

Endret av Pixxxel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte skjermkort fra Komplett få dager siden fikk jeg også kode, men Asus skulle ha kopi av hele kvitteringen fra kjøpet på Komplett for å få løst den in, du hadde ikke felt for kvittering eller? Jeg gadd ikke det, så dropper hele Mafia 3 spillet.

 

Tar den gjerne jeg. Kunne tenkt meg å prøve spillet. Fikser gjerne hasselet med kode og kvittering opp mot asus.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte skjermkort fra Komplett få dager siden fikk jeg også kode, men Asus skulle ha kopi av hele kvitteringen fra kjøpet på Komplett for å få løst den in, du hadde ikke felt for kvittering eller? Jeg gadd ikke det, så dropper hele Mafia 3 spillet.

Det var veldig enkelt. Trykk last ned på pdf kvitteringen som du fikk i mailen fra komplett og trykk upload på asus sine sider.

Tok ikke mer en 3 minuter eller mindre.

Men det er ditt valg selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Lastet opp pdf av kvitteringen (som jeg hadde fått tilsendt fra komplett i pdf format. ) jeg også. Etter å ha ventet en hel dag, kom jeg til å tenke på at kanskje jeg skulle sjekke spamfolderen til emailen min....og der var mailen fra Asus ja.

 

Så tips hvis noen ikke får mail med steam key. SJEKK SPAMFOLDEREN TIL MAILEN DIN,

 

Har spillt litt mafia 3. Kjekkt spill, meget bra musikkutvalg, og virker ganske så tidsriktig i forhold til storyen.

Endret av dopus
Lenke til kommentar

Lastet opp pdf av kvitteringen (som jeg hadde fått tilsendt fra komplett i pdf format. ) jeg også. Etter å ha ventet en hel dag, kom jeg til å tenke på at kanskje jeg skulle sjekke spamfolderen til emailen min....og der var mailen fra Asus ja.

 

Så tips hvis noen ikke får mail med steam key. SJEKK SPAMFOLDEREN TIL MAILEN DIN,

 

Har spillt litt mafia 3. Kjekkt spill, meget bra musikkutvalg, og virker ganske så tidsriktig i forhold til storyen.

 

Har de gjort noen forbedringer siden spillet ble lansert?  husker at ved lanseringen så var fps låst til 30 fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...