Gå til innhold

Dette iPhone-dekselet får telefonen din til å se ut som en eksplodert Note 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg synes er morsomt er at moderatorene her prøver å holde forumet fritt for fanboywars ol. Så har du tek.no som kommer med en artikkel som er skrevet nettopp utelukkende rettet mot dette. Synes virkelig tek at det er kult å prøve å starte Samsung vs Apple diskusjoner i forumet?

 

Kan vi begynne å rapportere tek artikler?

 

Det naturlige er jo å vinkle dette som noe morsomt. Sikkert noen som ikke synes det er morsomt også, men vil virkelig folk ha slike folk i forumene uansett? Og hvor stor del av leserantallet utgjør disse? Neste gang før tek publiserer noe slik som dette så bør de kanskje dra over til ITavisens kommentarfelt og reflektere litt mer over hvordan de vil skrive artiklene sine, og hvor de ser seg selv og kommentarfeltet om 1 år om de skriver utelukkende slike artikler.

 

Men hvem trenger vel å tenke om en kan få et par raske klikk i dag, eller hva?

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Stort fokus på å få bort troll og stoppe fanboywars også kommer de med en artikkel (uten rot i virkeligheten) kun myntet på å skape en slik splid. Virker ganske hyklersk og gir meg flashback til ITavisens kommentarfelter.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Dette er uskyldig moro. Vel, det er vel knapt nok moro. Omtrent på nivå med gamle svenskevitser. Kanskje noen kan lage en tråd der svenskevitser blir ombrukt som Samsung vis iPhone-vitser?

Lenke til kommentar

Så, vi som har noe annet enn en i-telefon burde kanskje lage et deksel som ser ut som en knust skjerm, eller en brent lader, siden i-telefonene heller ikke er uten problemer..?

Kan ikke si det koker så mye, men som vanlig kan man ikke forvente mer enn click-bait fra Tek.

 

"knust skjerm" kan du få ved å laste nedapp fra Google Play.

 

Men venter vel på et tilsvarende samsung-deksel som kalles iXploded2, da også Apple har sine eksploderende telefoner.

 

Forskjellen er vel at Samsung innrømmer problemet og tar tak i det, istedet for å la være kommentere det til det kommer ut et gruppesøksmål.

 

PS! Skal verken ha iPhone eller Samsungtelefon, så føler ikke jeg går i noen fanboy-kategori her. Holder meg foreløpig til HTC eller LG, alt etter hvem som frister mest når det er på tide å bytte telefon igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle li-ion batterier har en sannsynlighet for å "sprenge". Med millioner av iPhoner, er det bare naturlig at noen av dem også tar fyr. En lei egenskap ved batteriene vi bruker, og ikke noen sin feil. Er ikke en konstruksjonfeil eller lignende. Samsung derimot gjorde noe faktisk galt, og har langt høyere enn vanlig feilrate.

 

Hadde LG eller HTC solgt like mange telefoner som Apple, hadde de hatt like mange tilfeller av brann og.

Endret av TKongen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...