Dubious Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Skrevet 23. oktober 2016 Poenget er at loven for rundkjøring må skrives/gjøres om da det er uheldig å skrive at rundkjøringer med plass for 2 har 2 felt Når det er 1 felt som fører inn i rundkjøringen så kjører jeg midt i, så slipper jeg tullinger som skal forbi
Konto brukes ikke Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 Når det er 1 felt som fører inn i rundkjøringen så kjører jeg midt i, så slipper jeg tullinger som skal forbi Ved mye trafikk sperrer du for andre og gir dårlig trafikkavvikling/flyt. Bryter også §3 med å være til unødig hinder. 'Tullingene' følger loven - så man får spørre seg om hvem som er tullingen.
Dubious Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Skrevet 24. oktober 2016 Når det er 1 felt som fører inn i rundkjøringen så kjører jeg midt i, så slipper jeg tullinger som skal forbi Ved mye trafikk sperrer du for andre og gir dårlig trafikkavvikling/flyt. Bryter også §3 med å være til unødig hinder. 'Tullingene' følger loven - så man får spørre seg om hvem som er tullingen. Hvilken lov?
Konto brukes ikke Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 Hvilken lov? §3 - kan du ikke lese? Forøvrig tar du like god plass i rundkjøring som du siterer/quoter. Gjør ting riktig, så er det kanskje lettere for andre å vite hvor du vil
nomore Skrevet 24. oktober 2016 Skrevet 24. oktober 2016 Hvilken lov? Veggtrafikkloven? Er en relativt velkjent paragraf å henvise til mtp trafikkspørsmål og avvikling av trafikk.
AKor Skrevet 27. oktober 2016 Skrevet 27. oktober 2016 Poenget er at loven for rundkjøring må skrives/gjøres om da det er uheldig å skrive at rundkjøringer med plass for 2 har 2 felt Når det er 1 felt som fører inn i rundkjøringen så kjører jeg midt i, så slipper jeg tullinger som skal forbi Hvilken lov om rundkjøring? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå