Gå til innhold

XIII, elendig bug?


Anbefalte innlegg

Ok, nå har jeg fått nok,

sitter og spiller mitt XIII spill (kjøpt)

Jeg har igjennom hele spillet irritert meg over at quicksave faktisk ikke fungerer,

jeg kommer til starten av bretter hver gang jeg bruker quickload,

dette gjelder også vanlig save/load.

Dette er ufattlig irriterende, nå som jeg har kommet såpass langt som jeg har kommet (til når jeg skal infiltrere basen under operation Total Red)

så er det helt umulig kjedelig og se igjennom 10minutter med sekvenser hver gang før man prøver på nytt igjen,

arg...

 

Neon som vet om det faktisk skal være så idiotisk, eller om det er en bug ved

XIII?

evt. patcher ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, nei,

Det kunne i det minste vært checkpoints etter sekvenser med filmer og chats som varer i evig tid...

 

men men :)

På en annen side får det deg jo til og tenke godt om før du gjør noe da..

 

Nå er det bare og vente på Deus Ex 2... 2dec. slippes det i USA : )

får vel satse på at jeg har det innen 5 dec, preorder :O

Kommer ikke før 6.Feb 2004 til norge:(

Lenke til kommentar

Helt enig. Det blir piratkopiering av det, folk som kan skryte av å ha spillet 2 mnd før det lanseres i Norden.

For å være litt on topic: har ikke XIII, men dersom det dere sier er sant, har jeg ikke tenkt å kjøpe det allikevel, var litt i tvil fra før.

enda litt OT: Gleder meg noe alskens til "tha FPS ever" Deus Ex 2, sinnsykt rått det blir!

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjør med den steinen i sanctuary hall brettet (Rommet med de to vaktene). Det kommer en slik hånd opp, men uansett hvor mye jeg trykker på action så skjer det ikke en dritt. Ser det er en bryter inni steinen... argggggg. *frustrert*

 

*fjernet av moderator*

Endret av sfenne
Lenke til kommentar
haha, du tror det er derfor det eksisterer ja ?

Hva eksisterer?

 

 

OnTopic: Forumet til UbiSoft er visstnok ganske nedspammet av folk som klager på dette og kopisperrerutinene (diskautentisering ved loading/saving elns, tar uhorvelig lang tid).

Jeg reagerte selv må kopi sperren, jeg kan ikke engang lage backup av mitt *Kjøpte* spill :(

 

Men men, nå har jeg greid XIII uten og save :)

fornøyd jeg, gleder meg til XIII 2 !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...