Gå til innhold

Nokia 7600

Echosiren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Though, 7600 er en 3G telefon, så du vil ikke kunne utnytte dens muligheter før 3G nettet er oppe i Norge.

Det vil si, tidligst i år 2010 eller noe sånt kjenner vi operatørene rett. :thumbdown:

Skrevet
Though, 7600 er en 3G telefon, så du vil ikke kunne utnytte dens muligheter før 3G nettet er oppe i Norge.

Det vil si, tidligst i år 2010 eller noe sånt kjenner vi operatørene rett. :thumbdown:

Jeg tror heller at Norge kommer til å skippe 3G og gå rett over til 4G i år 2453 jeg... Låter mest logisk med tanke på hvor lenge Japan har hatt 3G.. :thumbup:

Skrevet

så at mobile-review.com hadde en review på den for ikke lenge siden, russisk men alikevel, noe som kankje betyr at den kommer til norge iløpet av januar antar jeg...

Skrevet

Den skal ifølge Nokia komme før jul, men vi får se.

Telenor skal visst åpne sitt 3G-nett til sommeren ifølge words on the street. NetCom mot høsten 2004.

Skrevet
så at mobile-review.com hadde en review på den for ikke lenge siden, russisk men alikevel, noe som kankje betyr at den kommer til norge iløpet av januar antar jeg...

mobile-review er faktisk på engelsk også.

Skrevet

Ja, sant det. Men hva foretrekker du, prøve å lese russisk og se på bilder eller lese litt dårlig engelsk og faktisk skjønne noe av det som står der? Jeg velger det siste.

Skrevet

tenk deg selv; ta med dette i vurderingen; meget selvsikre nokia, 65 000 skjerm, klapp, java, radio, kamera

vil tippe 4700- 5500 kr. helt ny(under lanseringsperioden, etter vil den sikkert falle 4-500 kr) uten abbenomang

Skrevet
vil tippe 4700- 5500 kr. helt ny(under lanseringsperioden, etter vil den sikkert falle 4-500 kr) uten abbenomang

Neppe. Kan jo ikke være dyrere enn business modellen 6600...

Hvis 7600 er den firkantede modellen, så vil jeg tro den kommer til å koste 3000-4500. Er vel en ungdomsmodell?

Skrevet (endret)

7600 er den telefonen som har "stjålet" tasteoppsettet til sx1. Men den blir sikker den første telefonen på markedet med det taste oppsettet... For sx1 kommer jo "aldri" 7600 Er den som er firkantet. Ikke klapp.

Tror ikke den kan bli dyrere en 6600, men du vet jo aldri.

Endret av jorn_:-D
Skrevet
7600 er den telefonen som har "stjålet" tasteoppsettet til sx1.

Ja, Nokia ville aldri klart å kommet på å legge tastene på siden av skjermen selv - det er liksom litt for "avansert"... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...