Gå til innhold

Oktoberfest 2016 - tow. ?


Anbefalte innlegg

6/10: Hvis det var vanskelig å bestemme seg, kan man lure på hva slags samling av severdigheter du fanget. For det valgte bildet er virkelig et blinkskudd. Du skal jobbe for å toppe dette.

 

7/10: Rolig og pent bilde. Til ettertanke.

 

Jeg synes faktisk spoileren 11/10 var ganske stilig med en svært grafisk virkning. Selv om jeg likte hovedbildet, er det bare kanskje at jeg synes det var enda bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildet fra det jødiske minnesmerket i Berlin får meg til å tenke noen få år tilbake da jeg selv var på besøk der.

 

Et stort og gripende minnesmerke over alle de som døde p.g.a. en forferdelig raseteori, men samtidig et minnesmerke som også gir de som besøker det muligheten til å feire livet.

 

For en som liker å ta bilder så er det også et monument som gir et et mangfold av motivvariasjoner.

Lenke til kommentar

Takk for hyggelige tilbakemeldinger så langt! 

Synes selv det er vanskelig å kommentere andres bilder, så det blir mer til å se på dem og prøve å lære av dem. 

Ligger litt etter med å legge ut, og mangler noen dager, men jeg kommer med det jeg har. 

Lenke til kommentar

14.: Ikke det typiske postkortbildet dette. Bra du viser noe av den mer grå hverdagen.

 

15.: Har båtene gått i opplag, eller alle i trafikk tro?

 

16: Rene Reodor Felgen. Ikke akkurat det jeg forventer av et kanalbåtbilde nei. Men det er jo bra at man får se noe nytt.

 

17.: Forsto ikke helt hva du mente med kamskjell før jeg åpnet bildet i litt større format. Men det likner faktisk.

 

19.: Må være en solid dose punktlyskilder på den campingplassen, ser ut som en samling venn-diagrammer.

 

20.: Gjorde seg med kveldsbilde her, siden det ble en gunstig spot-belysning.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...