Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Cyberpunk spiller jeg i alle fall på min PC mend full drawdistance, maks med folk i gatene, Full RTX osv, dette er som MS FS 2024 scrapet ned til benet å litt til for å få til å rulle på konsoller (spesielt da Switch 2 ang CyberPunk).

Selv om det r imponerende at Nintnedo klarer å få disse til å rulle i det hele tatt betyr ikke det at det blir et resultat jeg er fonrnøyd med... Vet ikke om du prøver å overbevise meg om noe her men det er i så fall dø født. 

Endret av simalarion
Videoannonse
Annonse
Skrevet
simalarion skrev (9 minutter siden):

Selv om det r imponerende at Nintnedo klarer å få disse til å rulle i det hele tatt betyr ikke det at det blir et resultat jeg er fonrnøyd med... Vet ikke om du prøver å overbevise meg om noe her men det er i så fall dø født. 

Fair enough, men da er du jo bare ikke i målgruppen hvis grafikk er så viktig for deg. Da skal du ikke spille på konsoll, HVERTFALL ikke håndholdt. Hvorfor har du egentlig kjøpt den i det hele tatt? 

Jeg har ingen behov for å overbevise deg om noe som helst. Men poenget mitt er at den klarer helt fint å kjøre moderne, open-world-spill hvis man ikke har så høye krav som du har.

Skrevet (endret)

Om du ikke har det behovet så setter jeg pris på om du slutter å svare meg, i alle fall å Quote meg. Nei, etter min mening går det ikke fint å kjøre Åpen Verden spill på Håndholdt Switch/Switch2, for mye blir offret både grafisk, drawdistance + kraftig begrenset ang hvor mye "liv" i bevegelse som kan vises på en gang til at resultatet blir bra nok for meg. Derfor er det synd at Nintendo hovedsakelig kun har håndholdt i dag å "trykker" åpen verden spill inn i denne som fortjener bedre (mye bedre for å blomste skikkelig, som jeg skriver tidligere også)

Det var tredje gangen du får mitt synspunkt, jeg vet ditt å lurer ikke videre på hva du mener heller som nevnt. 

Endret av simalarion
  • 2 uker senere...
Skrevet

Litt overraskende at det har gått folk hus forbi, især Gamer at det har kommet en ny trailer av årets høydepunkt for meg i hvert fall. Samtidig skuffende av Nintendo at det ikke har kommet en egen Direct, når omtrent helt «ukjente» Kirby Air Ride fekk to. Uansett, jeg gleder meg! 🥳 Dette ser både bra og lovende ut, bare litt skeptisk på at det tilsynelatende er noen NPC’er en skal hjelpe rundt også 🤔 

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for tipset, har ikke sett denne traileren før. Dog ettersom jeg aldri har hatt et forhold til serien, så er jeg for usikker på om jeg skal prøve dette spillet i det hele og det store. Dog tenker jeg at traileren røper litt for mye om blant annet omgivelser og game mechanics, men er nok nøye planlagt for å hype opp dem som er vokst opp med serien.

• Liker 1
Skrevet

Tilbud på Switch har begynt å dukke opp. Regner med at Gamer vi lage en samle tråd. Blir interessant å se om vi får det noe billigere 🤔

IMG_1486.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...