Roar Kneppen Skrevet 8. september 2016 Skrevet 8. september 2016 Stengt kunne også vært en tittel. Men "Blue" er helt OK Litt synd med den lyse linja over hodet i døråpningen. Kloning er jo en mulighet. men da anbefaler jeg at du kjører bildet opp i 200 kanskje 300% mens du gjør det for da blir det lettere og det blir mer usynlig at du har gjort det når du går ned til 100% igjen. Roar
aleckjo Skrevet 8. september 2016 Forfatter Skrevet 8. september 2016 Stengt kunne også vært en tittel. Men "Blue" er helt OK Litt synd med den lyse linja over hodet i døråpningen. Kloning er jo en mulighet. men da anbefaler jeg at du kjører bildet opp i 200 kanskje 300% mens du gjør det for da blir det lettere og det blir mer usynlig at du har gjort det når du går ned til 100% igjen. Roar Takk for kommentar! Helt enig i at den utbrente linja ødelegger en del. Har nettopp laget "lasersverdet", så vi sliter foreløpig litt med timingen på bevegelsene i forhold til lukkertid. Blir forhåpentligvis bedre på dette etterhvert så jeg slipper å klone hvert eneste bilde
Anbefalte innlegg