Gå til innhold

Adobe «gjenoppliver» Flash Player for Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flash er fortsatt et format som brukes til video på diverse sider, noe som er særs irriterende og gjøre det vanskelig å unngå Flash.

 

Til grafisk design er Flash supert, men som det hovedsaklig har blitt brukt på nettet de siste 10-15 årene er det noe skrekkelig herk.

 

Så, selv om jeg har sluttet å bruke Flash, må jeg av og til installere det for å ta i bruk populære nettsider. Men ser helst at Flash dør som video på nett.

Lenke til kommentar

Så, selv om jeg har sluttet å bruke Flash, må jeg av og til installere det for å ta i bruk populære nettsider. Men ser helst at Flash dør som video på nett.

 

Jeg lurer på hvilke nettsider som fortsatt krever flash? Har avinstallert for lenge siden, og har ikke noe problemer med de jeg pleier bruke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så, selv om jeg har sluttet å bruke Flash, må jeg av og til installere det for å ta i bruk populære nettsider. Men ser helst at Flash dør som video på nett.

 

Jeg lurer på hvilke nettsider som fortsatt krever flash? Har avinstallert for lenge siden, og har ikke noe problemer med de jeg pleier bruke?

xvideos? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Så, selv om jeg har sluttet å bruke Flash, må jeg av og til installere det for å ta i bruk populære nettsider. Men ser helst at Flash dør som video på nett.

Jeg lurer på hvilke nettsider som fortsatt krever flash? Har avinstallert for lenge siden, og har ikke noe problemer med de jeg pleier bruke?

 

 

Sorry sent svar. Men idag surfet jeg på bbcnews.com hvor jeg ikke kan se video fordi jeg ikke har Flash installert.

 

Jeg husker ikke alle sidene, men det er jo en viktig side som krever Flash for video.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...