Gå til innhold

Hvilket parti stemmer/hadde du stemt på?

Hvilket parti støtter du?  

100 stemmer

1. 1. Hvilket parti støtter du?

• AP
      12
    • V
      7
    • H
      10
    • KrF
      1
    • FrP
      23
    • RV
      12
    • DPP
      1
    • SV
      27
    • SP
      3
    • Andre
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn bare så det er sagt, så synes jeg det at staten kan hjelpe med¨å få operaen bygget, deretter kan det overføres til et AS, "Oslo Opera AS" eller noe, som driver det hele privat og da selvsagt brukerfinasiert.

Skrevet

ENDELIG ble noe fornuftig sagt i kveld også

Takk Olsen

Staten bør også kunne ta seg råd til å sponse driften og billetene.

OLSEN FOR PRESIDENT NOW.

Skrevet
OLSEN FOR PRESIDENT NOW.

Du mener vel diktator?

Personer på yttre venstre har en stygg tendens til å bli diktatorer. Kan ikke komme på mange personer fra partier til venstre for SV som har blitt demokratiske ledere.

Skrevet
Personer på yttre venstre har en stygg tendens til å bli diktatorer. Kan ikke komme på mange personer fra partier til venstre for SV som har blitt demokratiske ledere.

Ai ai ai... Slående argumentasjon.

Skrevet

Allende var Marxist om jeg ikke husker helt feil. Chavez vil jeg si er lenger til venstre enn SV, men det er ikke så viktig igrunn. Han sier han er hverken sosialist eller kommunist, men bolivar.

Skrevet

Kommunister har deltatt i valg og vunnet, enten alene eller i koalisjon, i Italia (90-tallet), Portugal og Brasil (70-tallet) og Tsjekoslovakia (etter WW2). I sistnevnte tilfelle invaderte Sovjet i 1948 og innsatte et pro-sovjetisk styre heller enn et kommunistisk.

Skrevet
Drit i operaen! JA TIL METALDOME! En fin fin rund kuppelsak med en knytteneve på taket! Masse flere som digger metal enn opera her i landet!
:thumbs::thumbs::thumbs:

Hadde de fått Tool til å spille der skulle jeg faen betalt hele greien selv!

Skrevet

Når vi har en kulturminister fra krf, er vel en metaldome litt langt unna. Men enig i at det hadde vært sykt mye fetere. Operane kommer jeg nok ikke til å besøke uansett.

Skrevet (endret)
Jeg er litt usikker. Det hadde blitt Venstre eller Høyre.

I dag er nok det et vanlig valg.

Ideologisk sett er de vidt forskjellige - og skulle vel egentlig ikke vært i rejgering sammen. Sosialliberalismen er åpenbart mest rettferdig - Venstres ideologi. Dessuten støtter Høyre oppom verdikonservatisme, frihandel og en rekke andre materialistiske ordninger. Venstre er langt på vei mer idealistisk - og ser individ og samfunn samtidig.

Men bra du vurderer Venstre! :thumbs:

Endret av FreeBSD
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...