Gå til innhold

SNIKTITT: Vi prøvekjørte et helt rått elektrisk skateboard på en parkeringsplass i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har hatt Boosted Boards i over 2 år nå, kjørt drøyt 2500km totalt. Har fungert som ei kula. Kosta meg vell 15000kr inkl mva og frakt. Dei pengane har eg allereie spart inn på langt mindre bilbruk. Bensin, slitasje, bompengar og mindre forsikring sidan eg køyre mykje mindre. (F.eks bilgodtgjørelse på 2500km er 9500kr og alle veit at den er latterleg lav.)

 

Har aldri stått på rullebrett før og har til nå heller ikkje ramla av det eller vore i ein ulykke. Tok meg ein liten timen å få "kontroll" også blir du gradvis litt betre etterkvart. Det er i praksis akkurat som å sykle i vanskelegheitgrad. Det er ikkje eit leiketøy, men eit transportmiddel som krevje at du tar ansvar og tilpasse farten. Heldigvis er ikkje barn eit problem for dei stopper opp og måper. Vaksne bilistar derimot forstår ingenting, så dei må ein vere ekstra obs på. Eg har opplevd fleire farlege forbikøyringa enda eg "bomber" ein pakke over 40km i timen i 30 sone.

 

Toppfarten til Boosted er 35km i timen, som eg meiner trengs for å gjere dette til eit godt transportalternativ til bilen. Du og andre er tryggare på eit rullebrett i 35km i timen enn ein syklist på 25km timen. Den tar meg også opp så og si alle bakker eg har prøvd, og eg veier 100kg og er 1.90m høg.

 

Vedlikehald har gått overraskande bra, har bytta 1 belte til nå, det andre er enda orginalt. Kulelageret lager litt lyd, men har framleis god rekkevidde på 10km.

 

Husk at prisen på Loadedbrettet er 4000kr aleine, + batteri og motor. Så det er ikkje dyrt, spesielt med tanke på at du vil garantert bare bruke bilen ein brøkdel etter du får dette brettet. Også sleppe du å dille med låsing, og frykt for at den blir stelen. Du kan enkelt ta den med deg på trikk/buss og lade den på kafe.

Lenke til kommentar

Kommer ikkje som ei bomba at du tvile.

 

For det første så er den kinetiske energien langt mindre, for det andre så er det ganske lett å hoppe/springe av eit rullebrett i fart i motsetning til sykkel der du helst må stoppe saman med sykkelen. F,eks la oss si om du mister balansen, då faller du saman med sykkelen.

Lenke til kommentar

Kommer ikkje som ei bomba at du tvile.

 

For det første så er den kinetiske energien langt mindre, for det andre så er det ganske lett å hoppe/springe av eit rullebrett i fart i motsetning til sykkel der du helst må stoppe saman med sykkelen. F,eks la oss si om du mister balansen, då faller du saman med sykkelen.

 

Nei, det er den ikke, brettet veier 7 kg, en middels lett mann veier 70 kg, en ganske tung sykkel veier 15 kg. Brettet i 35 kilometer har med de parametrene 3640 joule kinetisk energi, og sykkelen har i 25 km/t har 2046 joule. Er man tyngre kommer sykkelen enda heldigere ut, er sykkelen ikke av en tung type kommer den enda heldigere ut. 

 

I tillegg har sykler godt funksjonelle bremser, som øker sikkerheten mer enn muligheten til å hoppe av i så høy fart, sannsynligheten for å miste balansen er også antakelig mindre. (selv om det er et poeng at det kanskje er lettere å falle "riktig" fra et brett enn en sykkel)

 

AtW

Lenke til kommentar

Nope det er heilt feil. Når du regner med personar, så må du også rekne kor mange kvadratcentimeter som kolliderer også. Eg vil heller ha eit rullebrett i foten enn eit sykkelstyre + person i ansiktet/magen.

 

Du kan også bremse effektivt med rullebrett! Av dei mest "dramatiske" så har du den enklare Coleman slide, den litt meir erfarne er Heelside Slide. Men sjølv dei innebygde bremsa bremser veldig godt, nesten like godt som sykkel.

Lenke til kommentar

Nope det er heilt feil. Når du regner med personar, så må du også rekne kor mange kvadratcentimeter som kolliderer også. Eg vil heller ha eit rullebrett i foten enn eit sykkelstyre + person i ansiktet/magen.

 

Du kan også bremse effektivt med rullebrett! Av dei mest "dramatiske" så har du den enklare Coleman slide, den litt meir erfarne er Heelside Slide. Men sjølv dei innebygde bremsa bremser veldig godt, nesten like godt som sykkel.

 

Oppfordrer deg til å la din bestemor bestemme, hva hun føler er det sikreste. 

Du skriver jo "Du og andre er tryggare".

Lenke til kommentar

Nope det er heilt feil. Når du regner med personar, så må du også rekne kor mange kvadratcentimeter som kolliderer også. Eg vil heller ha eit rullebrett i foten enn eit sykkelstyre + person i ansiktet/magen.

 

Du kan også bremse effektivt med rullebrett! Av dei mest "dramatiske" så har du den enklare Coleman slide, den litt meir erfarne er Heelside Slide. Men sjølv dei innebygde bremsa bremser veldig godt, nesten like godt som sykkel.

 

Påstanden din var at det var "mye mindre kinetisk energi", det er ikke riktig med kun brettet heller (uten at det er særlig relevant, man er jo gjerne en person uansett), jeg har vist med utregning hvorfor det ikke er riktig, da kan du ikke bare si "det er helt feil" (dvs du kan, men det er jo totalt meningsløst).

 

Disse metodene for å bremse er åpenbart ikke like bra som på en sykkel med ok bremser.

 

For all del, er ikke noe galt med et slikt brett, og det har mange fordeler, men bremsing er ikke en av de.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Nope det er heilt feil. Når du regner med personar, så må du også rekne kor mange kvadratcentimeter som kolliderer også. Eg vil heller ha eit rullebrett i foten enn eit sykkelstyre + person i ansiktet/magen.

 

Du kan også bremse effektivt med rullebrett! Av dei mest "dramatiske" så har du den enklare Coleman slide, den litt meir erfarne er Heelside Slide. Men sjølv dei innebygde bremsa bremser veldig godt, nesten like godt som sykkel.

 

Påstanden din var at det var "mye mindre kinetisk energi", det er ikke riktig med kun brettet heller (uten at det er særlig relevant, man er jo gjerne en person uansett), jeg har vist med utregning hvorfor det ikke er riktig, da kan du ikke bare si "det er helt feil" (dvs du kan, men det er jo totalt meningsløst).

 

Disse metodene for å bremse er åpenbart ikke like bra som på en sykkel med ok bremser.

 

For all del, er ikke noe galt med et slikt brett, og det har mange fordeler, men bremsing er ikke en av de.

 

AtW

 

 

Nei, du driver å synser også prøver du å vri fakta til din fordel. Men data slår alltid synsing.

 

Endret av siDDis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å skrense kan man gjøre med sykkel også, men det har flere vesetnlig ulemper

 

1. Det tar vesetnlig lengre tid fra man oppdager at man må bremse til man kan begynne å bremse.

2. Det er mindre fleksibelt mtp å manøvrere i forbindelse med bremsingen.

3. Det tar mer plass i bredden

4. Man er mere sårbar for inperfekte forhold/underlag.

 

Ellers er det jo ganske påfallende å kalle det "synsing" å vise til konkrete utregninger. Mens "nei, du tar feil", ikke er synsing da?

 

AtW

Lenke til kommentar

Ser du, nå prøver du å vri på fakta igjen. Og du har null erfaring med rullebrett og driver med synsing. Og prøver å finne feil, problemet er at du har allereie forhandsbestemt deg og det er ikkje poeng å få deg til å skifte meining. Uansett det beste andre kan gjere å filtrere vekk dine innlegg for nå begynner det å bli direkte useriøst.

 

Sjå på den første videoen, ingen skrensing og han stopper effektivt rett framfor ein fotgjengar.

 

Skal du verkeleg diskutere eit longboard sine svakheitar, så hadde du heller begynt å diskutere vær. Regn er f.eks livsfarlig og der er sykkel overlegen.

Lenke til kommentar

Ser du, nå prøver du å vri på fakta igjen. Og du har null erfaring med rullebrett og driver med synsing. Og prøver å finne feil, problemet er at du har allereie forhandsbestemt deg og det er ikkje poeng å få deg til å skifte meining. Uansett det beste andre kan gjere å filtrere vekk dine innlegg for nå begynner det å bli direkte useriøst.

 

Sjå på den første videoen, ingen skrensing og han stopper effektivt rett framfor ein fotgjengar.

 

Skal du verkeleg diskutere eit longboard sine svakheitar, så hadde du heller begynt å diskutere vær. Regn er f.eks livsfarlig og der er sykkel overlegen.

 

Hele måten å stoppe på er jo basert på å skrense, det er slik han stopper. Jeg har sett videoen, og det er ingenting der som tilsier at noen av punktene ikke er riktig (punkt 4 er du jo tilsynelatende også enig i). Jeg har vært konkret, og vist til utreninger, det eneste du har kommet med er "du tar feil". Da er det underlig å beskylde meg for synsing.

 

AtW

Lenke til kommentar

Nei, basert på dine utregninger så vil Usain Bolt ha større kinetisk energi enn ein syklist om dei fikk 40m på å spurte rett i ein anna person. Skal me diskurere det som faktisk er poenget så hadde du visst at syklisten uansett ville forårsaka meir skade på personen enn Usain Bolt. Poenget mitt var Longboard har mykje mindre kinetisk energi enn ein sykkel. Drar du med personen så blir det noko heilt anna, ala Usain Bolt vil ha vanvittig kinetisk energi for å være ein person. Så konklusjonen er at du leier etter smutthol i forklaringar og prøver å dra det inn i din forhandsbestemte retning.

 

Og for å legge til eit siste poeng.

 

Det er langt større sannsynligheit at ein kollisjon med fotgjenar og sykkel vil vere med førar på. Med rullebrett så er det sjeldnare.

Endret av siDDis
Lenke til kommentar

Nei, basert på dine utregninger så vil Usain Bolt ha større kinetisk energi enn ein syklist om dei fikk 40m på å spurte rett i ein anna person. Skal me diskurere det som faktisk er poenget så hadde du visst at syklisten uansett ville forårsaka meir skade på personen enn Usain Bolt. Poenget mitt var Longboard har mykje mindre kinetisk energi enn ein sykkel. Drar du med personen så blir det noko heilt anna, ala Usain Bolt vil ha vanvittig kinetisk energi for å være ein person. Så konklusjonen er at du leier etter smutthol i forklaringar og prøver å dra det inn i din forhandsbestemte retning.

 

Og for å legge til eit siste poeng.

 

Det er langt større sannsynligheit at ein kollisjon med fotgjenar og sykkel vil vere med førar på. Med rullebrett så er det sjeldnare.

Påstanden din er feil uansett, en sykkel i 25 alene vil ikke ha "langt større kinetisk energi" enn et brett i 35. Regn det ut på egenhånd og se.

 

AtW

Lenke til kommentar

El-Longboard 6kg i 35km/t 283J

Sykkel 12kg 25km/t 289J

El-Sykkel 25kg 25km/t 603J

Usain Bolt 95kg 44.6km/t 7303J

 

Ok, kinetisk energi argumentet er dødt.

 

Stemmer, det er dødt. Påstanden din om at det er "langt større" kintisk energi i sykkelen er åpenbart dødt, når selv uten sjåfør, med dobbel vekt (som er ganske snilt mot brettet) så er den kinetiske energien kun 2% høyere.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...