Gå til innhold

Onecoin - Nytt pyramidespill på gang?


Duppelupp

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Husker jeg begynte med mining av bitcoin i 2011 og fikk til og med velkomstgave og deretter gave fordi jeg minet jevnt og trutt. Sjekket da verdien og fant ut at jeg ikke gadd kaste bort mer tid på dette. Pc'n ble jo også litt treg... Lastet ned min kode for å lagre den til senere, og det hele gikk i glemmeboka før jeg formaterte disk og solgte pc'n noen år senere. 

Deretter tok det helt av og jeg har lett etter koden siden da... finner den ikke. Den kan jo være gjemt bort på en av mine eksterne disker, men hvor aner jeg ikke. Ikke husker jeg hvordan koden så ut heller.

Tips og tricks tas i mot med takk.

Lenke til kommentar

Det er noe som heter at er det for godt til å være sant er det som oftest det.

 

Tror du at det er så enkelt å tjene store penger på kort tid?

 

Vanligvis når det gjelder penger må man ta stor risiko, ha flaks eller være tålmodig for å legge seg opp en formue. There's no free lunch.

 

Skjønner veldig godt at det det er lett å miste hodet når det gjelder penger. Gikk på limpinnen selv for en del år siden. Tapte "bare" 6000 kr, men ser jo i ettertid at jeg burde holdt meg unna.

 

Vanligvis er jeg svært skeptisk og forsiktig med penger, men til og med jeg ble revet med av lovnaden om å tjene store penger på kort tid.

 

Hvis du vil ha formue bør du heller se på hvordan du kan maksimere sparingen din, og investere i et globalt indeksfond.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

https://cryptoslate.com/worse-than-bitconnect-leader-billion-dollar-cryptocurrency-pyramid-scam-onecoin-arrested/

 

Min far har blitt overtalt av en kamerat til å investere 1500 kroner i Onecoin, og kameraten har investert 15000.

 

Onecoin har inget system for å overføre investeringen tilbake til andre krypotvalutaer eller dollars.

 

Men de har en nettbutikk "newdealshaker.com" hvor man kan bruke Onecoin til å handle. Jeg tror det er best å bruke opp pengene på nettbutikken, før alt raser sammen. Men er det noen som har hørt om noen som har hatt suksess med å handle på Dealshaker? Takk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

https://cryptoslate.com/worse-than-bitconnect-leader-billion-dollar-cryptocurrency-pyramid-scam-onecoin-arrested/

 

Min far har blitt overtalt av en kamerat til å investere 1500 kroner i Onecoin, og kameraten har investert 15000.

 

Onecoin har inget system for å overføre investeringen tilbake til andre krypotvalutaer eller dollars.

 

Men de har en nettbutikk "newdealshaker.com" hvor man kan bruke Onecoin til å handle. Jeg tror det er best å bruke opp pengene på nettbutikken, før alt raser sammen. Men er det noen som har hørt om noen som har hatt suksess med å handle på Dealshaker? Takk.

Få han til å bruk opp penga på no fornuftig og/eller eventuelt selg det du kjøper på finn.no etterpå. Få han så til å legge på røret neste gang en gammel bekjent ringer og sier han har en fantastisk entreprenør mulighet.

Lenke til kommentar

Noe annet artig er at Onecoin har holdt på i fem år uten å lage mulighet for å veksle til andre valutaer.

 

De har heller ingen "ekte" blockhain. Aner ikke teknologien dems, men ikke akkurat noe med kryptering å gjøre.

 

Dessuten er det lederne i Onecoin som bestemmer verdien, det er ikke akkurat et legitimt valutamarked.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...