Gå til innhold

Tundra 1555S for 13 300,-


n0nick

Anbefalte innlegg

Har fått dette tilbudet fra Psdata:

 

Intel Pentium-M 1.4GHz Prosessor

1024MB DDR PC-266 Minne (Max 1024MB)

40GB UDMA100 Harddisk

CD brenner/DVD spiller

Skjerm: 15" XGA 1024x768

Grafikk: Intel integrert VGA chip

Nettverk: Trådløst + 10/100Mbit

Batteri: 4-5 Timer

Garanti: 2år

 

Beløp: 13 300,-

 

Er denne maskinen verdt pengene? Jeg ble anbefalt den da jeg ringte dem! Jeg var ute etter en bærbar som jeg ikke nødvendigvis skulle spille på, men bruke til div programmer. Har hørt at det er ulempe å ha integrert grafikkort og at den har XGA skjerm (vet ikke helt hva det siste er)!

 

Jeg bruker et GeeForce 4 MX 420 grafikkort på den stasjonære, og jeg klarer å kjøre de fleste nye spill! Vil jeg få nesten den samme ytelsen på den bærbare når det gjelder grafikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns ikke det var så forferdelig bra. Skjermen/skjermkortet hadde vært grunn nok for meg til å ikke kjøpe den maskinen der. Da tror jeg du finner mange andre tilbud som dekker behovet ditt bedre.

Har snakket med en på tekniske avdelingen på PS Data ad. grafikkortet og han sa at det ikke var så dårlig som mange skal ha det til! Du får nesten den samme grafikk som på et Geeforce 4 MX 420 kort (som jeg har på min stasjonær), og det går jo ann å kjøre fint de nyeste spillene på det! Er ikke så kravstor når det gjelder grafikk!

 

Når det gjelder skjerm så har jeg hørt at det er ulempe at den ikke kan ha høyere oppløsning, men jeg bruker aldri større enn 1024x768 pix så det gjør ingeting for meg!

Lenke til kommentar
Har snakket med en på tekniske avdelingen på PS Data ad. grafikkortet og han sa at det ikke var så dårlig som mange skal ha det til! Du får nesten den samme grafikk som på et Geeforce 4 MX 420 kort (som jeg har på min stasjonær), og det går jo ann å kjøre fint de nyeste spillene på det! Er ikke så kravstor når det gjelder grafikk!

 

Når det gjelder skjerm så har jeg hørt at det er ulempe at den ikke kan ha høyere oppløsning, men jeg bruker aldri større enn 1024x768 pix så det gjør ingeting for meg!

har samme grafikkort, max payne 2 gikk glatt, men endel bilspill kan du bare glemme. videre er jeg også fornøyd med xga oppløsning, jeg skriver og leser en god del på maskinen, har forøvrig dell500m.

 

Tror du skal lete lenge etter et bedre tilbud, med tanke på at det er pentium m og 1gb ram. Fattern kjøpte seg tundraen, bare med 256mb ram for 12500,-

Den maskinen er forøvrig testet på barbara.no og er å finne under anbefallinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...