Gå til innhold

Hva er forskjellen på de forskjellige versjonene av Yale Doorman?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt i samme båt selv. Har hatt Doorman før V2 kom ut, men flytter nå i løpet av kort tid og lurer på om jeg skal gå får Doorman eller IDLock i nye huset..  Doorman har ødelagt karmene i begge husene vi har hatt det i,, Er ID.lock slik også?

 

Kan IDlock styres fra Homeseer slik man kan med yale og verisure plugin?

Lenke til kommentar

Blir ødelagt når noen smeller igjen døra uten å lukke ned håndtaket. Da står låse haken ute. Den bygger 1-2 cm ut fra døra og treffer list/karm når man smeller igjen døra om den står ute.

 

Dette er ikke ett problem på v2. Har hatt denne i to år å smeller alltid igjen døra uten å ta ned handtaket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Første selskap som lager en hjemme-dørlås med full webløsning og mobilapp som ikke 'går ut av huset' kommer til å selge meget bra!

 

Jeg tror folk liker tanken på at dørlåsen deres er noe privat, som kun de selv har kontroll og styring på.

 

Helt idiotisk at man skal være tvunget til å bruke et alarmselskap for å få låsen sin på nett/app!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hvilke løsninger da? ID-lock?

 

Finnes det muligheter for å få smart styring av døren og samtidig kunne bruke en dum nøkkel (eller kode eller andre løsninger) som backup?

 

Jeg vil gjerne både styre lås/ikke-lås, men også åpning av døren for å trigge belysning og ha muligheten for å bruke åpning av dør inn i IFTTT styring.

 

Kanskje lettere å bruke en bevegelsessensor eventuelt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Endte opp med å kjøpe på Obs. Aner ikke om det er V2 eller V2N. Det kunne ikke de svare på heller utenom å vite at "det er siste versjon ja tror jeg".

 

Var det slik at det er i utgangspunktet ingen måte å integrere denne inn i et hjemmeautomasjon-system uten verisure modulen?

 Det har stått V2 eller V2N under håndtaket på produktfoto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...