Gå til innhold

Kongen har blod i tisset


VeXx

Anbefalte innlegg

En fordel med konge er at man slipper politisk strid om statsoverhodet. Seixon startet en tråd om Bush og besøket hans i Irak. Bush besøkte troppene i egenskap av statsoverhode og øverstkommanderende, men siden han også er valgt politiker ser vi lett besøket hans som et politisk stunt og kritiserer ham/forsvarer ham etter hvor vi står politisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ganske pinlig da. Kongen våres kan'ke pisse engang...

Synes det er ganske tøft med en konge som røyker rullings og heter "hajald", men det er nå meg da. Dessuten kunne Hajald hatt godt av å stive seg opp på en pinne før nyttårstalene, synes han ser generelt slapp ut jeg.

Absolutt enig! :thumbs:

Igjen? :D

 

Nå begynner du å sjokkere her i din enighet med FiskePinna, HalTan. :D

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar
Det er ganske pinlig da. Kongen våres kan'ke pisse engang...

Synes det er ganske tøft med en konge som røyker rullings og heter "hajald", men det er nå meg da. Dessuten kunne Hajald hatt godt av å stive seg opp på en pinne før nyttårstalene, synes han ser generelt slapp ut jeg.

Absolutt enig! :thumbs:

Igjen? :D

 

Nå begynner du å sjokkere her i din enighet med FiskePinna, HalTan. :D

Æ e rallybilsjåfør, æ e Frp'er og æ e republikaner ja. Hvis jeg er enig med Haltan sier jeg det, og hvis jeg ikke er det, så klarer jeg fint å si ifra om det også. Frp og RV/SV har faktisk endel felles meninger, bl.a. motstanden mot en statlig finansiert opera. I tillegg finner vi stadig flere republikanere blandt Frp's rekker, tiltross for at partiet er kongetro og holder fast ved grunnlovende som basis for partiets verdier.

btw, Haltan er enig i at fiskepinner med remulade og potet er bra mat (for folk flest. red.anm.)

== -<Fiskepinne

== > :laugh: > :p > :thumbs:

Endret av FiskePinna
Lenke til kommentar

Ser ut til at mediene har gjennomført det de er ute etter; å skape interesse (eller seertall) for noe som altid har vært og er uinteressant.

 

Det handler om penger, men det er altid kjipt at folk blir syke. Samme hvem det er og samme om mediene "utnytter det" eller ikke.

 

Bare det skjer noe så er de der når de vet det er noe folk følger med på, samme hvor dumt det egentlig er. Alle (?) vet vel egentlig dette; både de som lager reportasjene og de som ser på.

 

Vel, jeg skal ikke si så mye; jeg vet ærlig talt ikke hva jeg ville vist hvis jeg kunne velge hva som skulle vises på TV.

 

Simpsons ville det kanskje blitt mye av tror jeg. :) Det er i grunn mer realistisk og seriøst, men fremstillt på en morsom måte, enn det som faktisk liksom skal være seriøst; vel sykdom er uansett altid seriøst på sitt vis.

 

blablabla .. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...