Gå til innhold

Komplett.no og STRIX-GTX1080-O8G-GAMING


nine09

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er noen som har kjøpt STRIX-GTX1080-O8G-GAMING fra komplett her som har mottatt det? Jeg bestilte mitt 04 Juli og har fortsatt ikke mottatt :( Komplett hevder at de har et køsystem basert på hvem som bestilte først. De hevder også at dette køsystemet (altså hvem som får først) ikke er noe de har oversikt over, men at deres "innkjøper" har oversikt over dette. Det er vel litt merkelig at de har et køsystem, men at de ikke har oversikt over dette? Jeg mener, burde de ikke enkelt kunne se hvem som har bestilt først? 

 

Da jeg snakket med komplett.no på telefon 2 August fikk jeg høre at jeg helt sikkert skulle få inn kortet neste gang de fikk det inn. Så fikk de det inn, men ingenting ble sendt til meg. Så endret de datoen til 2 Sept.

 

For meg så virker det som om flere har mottatt kortet før meg, selv om de har bestilt senere enn meg.

 

tl;dr:

Har du bestilt fra komplett.no?

Når bestilte du?

Når mottok du det?

Endret av nine09
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte selv mitt kort fra Komplett den 4 Juli i år og fikk det først i slutten av forrige uke. Men det var ett 1080 MSI Gaming X kort da, men ja har hørt at de har hatt problemer med og få inn mange av disse 1080 kortene da Nvidia har hatt problemer med og få laget nok kort :O

Lenke til kommentar

Bestilte mitt kort 16 juni. Først ble den forventet i begynnelsen av juli (spille i ferien, yay! :/  ). Kom ikke da. Datoen ble flyttet til 23. juli. Kom ikke da heller. Ordren ble så "bekreftet bestilt" til 11 august, men to dager siden ble datoen flyttet til 2. september. Litt surt, men til prisen jeg betalte kan jeg godt vente litt til.

Lenke til kommentar

Når de ikke har på lager så står det "X-antall ubekreftet dato X", så står det noen ganger "X-antall bekreftet dato X", har sett flere ganger at dato har blitt flyttet når det står "ubekreftet dato X". Det er en grunn til at det heter ubekreftet :wee:

 

Husker når jeg bestillte 980, tok et par uker lenger enn den ubekreftede datoen. Jeg ventet også pga prisen :)

Lenke til kommentar

Takk for flere svar. Jeg har full forståelse for at det ikke er komplett sin feil at Asus har problemer med å levere. Jeg syntes likevel det er rart at Komplett ikke vil si hvilken plass jeg er i køen, hvor mange som har bestilt eller hvorfor de først skriver "bekreftet" for så å endre til "ubekreftet".

 

Men uansett godt å vite at det er flere som er i samme båt. Får vel bare prøve å være tålmodig  :)

Endret av nine09
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...