Gå til innhold

ANMELDELSE: Abzû


Anbefalte innlegg

 

 

 

9/10? Jeg mener du er for subjektiv i anmeldelsene dine. Dog, et subjekt kan jo per definisjon ikke være objektiv. Men du burde videreutvikle deg når det kommer til dine spill-anmeldelser. Men igjen, en anmeldelse er ikke mer en persons mening. Men måten du skriver anmeldelsene dine gjør det vanskelig for meg å bruke de som basis for spillkjøp. Det er synd, fordi du skriver veldig bra, men du burde kanskje prøve å se ting fra litt flere perspektiv (så godt som det lar seg gjøre) når du skriver anmeldelsene dine. Men du er ung. Og du gikk glipp av 80-tallets spillverden :p

Hvilke kriterier føler du Espen burde ha lagt til grunn? Hvilke vurderinger er det du savner i anmeldelsen? 

 

 

Kriterier. Kanskje et litt mer kritisk syn på spillene. Ikke bare hva han føler om det. Siden ikke jeg kjenner overnevnte person så vil den type anmeldelse null verdi. Jeg føler heller ikke at han gikk i dybden av hva spillet har å tilby.

Uansett, why so serious? Det er jo bare min mening..

Og jeg prøver ikke rakke ned på anmelderen. Som jeg sa. Jeg synes han skriver veldig bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

9/10? Jeg mener du er for subjektiv i anmeldelsene dine. Dog, et subjekt kan jo per definisjon ikke være objektiv. Men du burde videreutvikle deg når det kommer til dine spill-anmeldelser. Men igjen, en anmeldelse er ikke mer en persons mening. Men måten du skriver anmeldelsene dine gjør det vanskelig for meg å bruke de som basis for spillkjøp. Det er synd, fordi du skriver veldig bra, men du burde kanskje prøve å se ting fra litt flere perspektiv (så godt som det lar seg gjøre) når du skriver anmeldelsene dine. Men du er ung. Og du gikk glipp av 80-tallets spillverden :p

ALLE anmeldelser vil være subjektive. Det er umulig å gi en objektiv anmeldelse om man skal si hva man liker / ikke liker. 

Hva har saken å gjøre om han er ung og ikke har spilt spill fra 80 tallet?

Dann din egen mening ved å se gameplay videoer. Var såre lett å se at dette ikke var noe for meg. 

 

 

Som jeg skrev, det er en subjektiv mening. Leste du innlegget mitt? Og jeg vil mye heller lese en skikkelig anmeldelse enn å se noen videoer som kun vil gi deg et visuelt inntrykk. Dette spillet ser jo også veldig fett ut, men etter å ha testet det hos en uheldig kompis som kjøpte det ble jeg veldig skuffet. 80-tallet. Nei, hvordan kan det ha noen verdi for en spill-anmelder å ha fått med seg det. Go figure.

 

Ja. Jeg leste innlegget ditt. Og du skrev at han var "for subjektiv" noe som ikke henger på greip da en anmeldelse vil ikke være annet enn subjektiv. 

Hvorfor vil du lese deg til hvordan et spill er? Det er da mye lettere å se gameplay av spillet og danne seg sin egen mening: Lyd & bilde sier mer enn tusen ord.

Og etter du leste anmeldelsen så klager du i tillegg på at han var for subjektiv. 

Syns du virkelig spillet så fett ut? Trailern de viste for mange år siden så fett ut. Etter jeg så noen gameplay videoer på youtube skjønte jeg fort at dette spillet var overhypet og ihvertfall ikke noe for meg. Alt for simpelt gameplay.

Anbefaler deg å sjekke ut Mack's "worth a buy" på youtube. 

Var takket være han jeg oppdaget Elite Dangerous. Og hvis du ser hans review av no man's sky så skjønner du fort hvor elendig no man's sky er. Det er jo nesten svindel.

Og angående 80 tallet; ER selv født og oppvokst i 1981 og spilt haugevis av spill siden den gang.

Kan ikke si at 80 tallet var så meget spesielt i forhold til de enorm bra spillene som kom i 1994 og frem til nå.

 

Endret av Rickenbacker
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...