Gå til innhold

[Løst] cdon.com


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg bestillte nettop nye delar til min nye pc. Etter ein dag fekk eg ein e-post frå CDON.

 

 

Når vi søkte på dine personopplysninger på folkeregisteret Match:it, som er det største i Norge, fikk vi ikke noen resultat og har av den grunn måttet stoppe din bestilling og legge en blokkering på din kundekonto.

Grunnen til at vi bruker denne kontrollen er for å prøve å unngå bedragerier så godt det går.

Vi har dessverre ingen mulighet til å korrigere noe registreringssystemet til Match:it, vi håper du har forståelse for dette.

Hvis alt er riktig ber vi deg vennligst skrive tilbake med bekreftelse på fødselsdato og adresse så hjelper vi deg videre med saken.

 

 

Eg bestilte delar frå Proshop og CDON. men berre CDON kom med denna meldingen. Pengane er fortsatt trekt frå kontoen og begynner å bli litt irritert.

 

Beklagar for dårleg språk, men er temmeleg irritert :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er generelle vilkår som du har akseptert under kjøp

http://cdon.no/kundeservice/kj%C3%B8p-_og_leveransevilk%C3%A5r/

 

"Kunden bekrefter at informasjonen som er gitt, er korrekt og fullstendig og er ansvarlig for eventuelle feil i den informasjonen som er gitt."

 

Det er vel gjort med tanke på for garanti mot noen form for svindel. Det burde være enkelt å løse, jeg regner med du er registrert i folkeregisteret og benytter deg av lovlig VISA :)

 

Ring dem - Dette løser seg enkelt.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Har fått fiksa problemet med CDON, men må sei at det må være ein forferdeleg sikkerheitssjekk sidan dei lurte på kva adresse eg hadde registrert på CDON kontoen, noko som ein svindlar ville ha hatt om han hadde kjøpt noko med kontoen -.-

Lenke til kommentar

En sikkerhetssjekk er forståelig dersom det er snakk om etterfakturering, men hvis det er forhåndsbetalt så er det respektløs graving i info de ikke har noe med.

 

Var forhåndsbetalt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...