Gå til innhold

Ny TV, max 15-17000, helst 60-65"


Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter tv, hadde i utgangspunktet tenkt 65" eller 60", men innser at det er dumt å kjøpe billigste modell bare for å få stor tv. Sånn sett er jeg villig til å begrense meg til 55" hvis man får en totalt sett bedre tv-opplevelse. Bør vel ha 4k og HDR i disse dager?

Forventet bruk: ps4, fotball, streaming av tvserier og film

 

Har sett at samsung ue55ks7005 har fått bra tilbakemeldinger i tester, tenkte dermed på samme serien i 60" (for tiden 16990), eller evt 65 hvis den skulle komme på tilbud. Har også sett på LG, men man bør vel kanskje opp på denne da i så fall? https://www.expert.no/tv/tv/lg-65uh770vaen-65-led-tv/p-255144/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt

I utgangspunktet litt over budsjett.. Andre forslag? Bør jeg bare slå fra meg 65 i denne prisklassen eller er det lurt å vente på et evt høsttilbud? Takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

UE60KS7005 uten tvil! Jeg har kikka på TV i lengre tid og KS7005 er en av den beste TV jeg har sett og prøvd. Eneste minus er foreløbig dårlig utvalg i smarthub, men det kommer da Samsung har stort markedsandel. 

 

Løp og kjøp, du vil ikke angre!

Lenke til kommentar

Så akkurat at ue60ks7005 kom på tilbud til 14990, virker som en bra deal. Eneste jeg lurer på er om det er verdt å ta sjansen på å vente 2-3 uker for å se om evt 65" også kjøres på kampanje?

du har jo åpent kjøp, følg med de neste 30 dagene etter kjøp så kan du bytte den inn igjen. (På siba hvertfall)

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...