Gå til innhold

kjøp av billigst mulig skole PC


Anbefalte innlegg

Hallo. Den gamle PC en min synger på sitt siste værs, og trenger en ny til skole start. Jeg bryr meg egentlig veldig lite om utsende, ytelse og og merke, men det jeg derimot bryr meg om er pris, brukervennlighet, tastatur, strøm kapasitet, lagring, hvor mye den tåler, og at den ikke henger seg opp, og at den er rask og stare og at det er windows som opprativ system. På grunn av at jeg ikke er så nøyen på det ser jeg ikke vitsen i å bruke mer penger på det en nødvendig. 

 

Jeg satt i går kveld og leita på nettet. Fant noen PCer i pris klassen 2000-3000 kr, og har komme frem til hva jeg ser på som den perfekte PCen for min del og innen denne pris klassen. 

 

https://www.dustin.no/product/5010901170/b50-50

 

 

Den er kanskje i det dyreste laget etter det jeg så for meg før jeg startet og lete, men virker som en ganske "safe" valg da den har core i3 prosessor og SSD harddisk på 128 GB som er etter hva jeg har skjønt er ganske mye for å være i denne pris klassen og i SSD hardisktype. I tillegg har den ganske stor skjerm og rellativt lett PC. 

 

Noen her inne som har litt peiling som kan godkjenne dette kjøpet? Når det er så billig så kan man ikke alltid være sikker på hva man får, så hadde vært greit med en "godkjenning" :)

 

ville det evnt vært like gunstig for meg å kjøpt b-50-10 modellen? 

 

https://www.dustin.no/product/5010889938/b50-10

Endret av rsagneskar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lenkene er helt greie. Det er nok lesles som har problemer, ikke trådstarter.

 

Forøvrig synes jeg at Lenovo'en ser helt grei ut dersom du først skal ha så billig laptop som mulig. Ville selv ha gått for den med Core i3 prosessor, men dersom 800 kroner betyr mye, er den andre grei den også.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Lenkene er helt greie. Det er nok lesles som har problemer, ikke trådstarter.

 

Forøvrig synes jeg at Lenovo'en ser helt grei ut dersom du først skal ha så billig laptop som mulig. Ville selv ha gått for den med Core i3 prosessor, men dersom 800 kroner betyr mye, er den andre grei den også.

 

 

Hva vil forskjellen være på en core i3 og en celleron ? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...