Eriksendrul Skrevet 27. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 Hva er det beste kabinettet du kan anbefale for 3.000 kr ? Kjøling er viktigst. Det må ikke være superstille men det er jo ett pluss. Jeg vil gjerne ha god plass. 3000 kr (+- 500 kr om det er det som skiller bra fra kjempebra). Takk for svar Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 Vel, dette er anbefalt mye https://www.komplett.no/product/774726/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/corsair-obsidian-900d-big-tower-sort# Kjøling kommer mest an på hvor raskt man får ny luft inn og gammel luft ut så et billig kan være vel så bra som et dyrt så lenge man har plass til vifter som gjør jobben bra. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. juli 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 (endret) Vel, dette er anbefalt mye https://www.komplett.no/product/774726/datautstyr/kabinetterbarebone/big-tower/corsair-obsidian-900d-big-tower-sort# Kjøling kommer mest an på hvor raskt man får ny luft inn og gammel luft ut så et billig kan være vel så bra som et dyrt så lenge man har plass til vifter som gjør jobben bra. Er det så enkelt som og sette vifter til og blåse inn foran og ut bak ? Burde man ha like mange vifter begge plasser ? Evt 3x120 inn og 2x140 ut ? Har lite erfaring med tanke på at det kabinettet jeg har er 2 plexiglass plater montert over og under hverandre adskilt med søyler. Ingen vegger, åpent kabinett altså. Endret 27. juli 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
lals Skrevet 27. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2016 det holder nok med de viftene som kommer med kabinettet, er ikke mye forskjell i temperatur ved å montere flere vifter. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2016 Det finnes ikkje noe beste Smaken er som baken, etc... Selv liker jeg så godt LD cooling V8 at jeg har 2 av dem. Ett vanlig og ett reverse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå