Gå til innhold

Telefon til damen, lost in the jungle av modeller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Damen er på jakt etter ny telefon og det begynner å bli noen år siden jeg var oppdatert i markedet.

Hun ser etter en smarttelefon med bra kamera (bra for noen som ikke har peiling på foto) og relativt god batteritid og skjerm. Hun er mer glad i mindre telefoner enn større. Telefonen skal hovedsaklig brukes til samtaler, sms, snapchat, høre på musikk og til å ta bilder. Det er nødvendig med 3,5mm jack, men det har vel nesten alle i dag? Design er ikke viktig men god samtalekvalitet er et pluss. Prisklasse er rundt 3000, helst under enn over. 

På forhånd takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-405938
Skrevet

Iphone 5s eller samsung a5

Skrevet (endret)

Samsung J5 kan også være verdt en kikk.
Er J5 og A5 for stor så finnes også J3 (merk: bare 8gb internminne!) og A3.

På papiret ser J5 (plast) ca like god ut som A5 (Aluminium) men i hånden vil sistnevnte trolig føles noe mer eksklusiv. Ikke at plast nødvendigvis trenger å være noe dårlig, Elsker faux leather (plast) bakplata til Note 3 og 4. Mye bedre enn glass som nyere mobiler gjerne bruker.

J serien koster omkring 1000kr mindre enn tilsvarende i A serie.

Sammenligning i prisguide.no

Endret av PantZman
Skrevet (endret)

Ville sett på Galaxy A5 2016, Nexus 5X og Sony Z5 Compact. 

Vanskelig å finne en mobil med knallbra kamera til rundt 3000 kr. 

Sitter selv med en Nexus 5X, og selv om den ikke er den minste tlf i verden på 5.2" så tør jeg å påstå at du ikke finner bedre kamera til den prisen.

Ligger på ca 2.9K for 32GB utgaven.

Endret av fflex
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P
Skrevet

Skal du ha brukbart kamera og noenlunde lommevennlig telefon vil jeg si du har 2 valg. Nexus 5x eller IPhone SE. Sistnevnte er både bedre og mindre, men også en del dyrere, så 5x er nok best for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...