Gå til innhold

Vise kalender fra Exchange i Google Calender


*F*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Har nå ordnet det slik på jobb at jeg i kalenderen viser:

- Exchange (Jobb)

- Google (Privat)

- Facebook events

 

På Google Calender har jeg dette:

- Google (events)

- Facebook events

 

 

Men hvordan skal jeg få lagt inn jobbkalenderen der? Burde ikke være noen umulig oppgave tenker jeg?

Bruker for øvrig Outlook 2013 på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Microsoft og Google er ikke gode venner.

Google hadde tidligere et program for synkronisering av kalender mellom Outook og Google Calendar, men la ned programmet etter å ha kranglet med Microsoft en stund.

Skrevet

Ja, jeg har hørt om dette programmet, men det ville uansett ikke vært aktuelt da jeg må ha en klient påslått hele tiden på jobb for å synce.

  • 5 uker senere...
Skrevet

Om dette går er avhengig av om stedet du jobber har åpnet for det. Hvis de ikke tillater det men likevel ikke har stengt ned mulighetene for det på e-post serverne deres kan du prøve deg men finner de ut av det kan de bli relativt grinete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...