Gå til innhold

Hvilken app ønsker dere fantes?


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google glas (eller lignende produkt) med AdBlock, slik at alle reklamer i bybildet blir sensurert.

 

Nå har jeg ikke sett reklame på internett på mange år, og på TVen går det kun i NRK om jeg en sjeldent gang ser på den. Med disse brillene kunne jeg endelig ha levd et fulkomment liv uten forpestende reklame.

Lenke til kommentar

Det jeg syntes hadde vært kult er et innloggingssystem via mobilen. Hvert fall jeg har mobilen med meg til alle tider. Si at du skal logge inn på facebook på pcen, du kommer inn på innloggingssiden og blir bedt om å skrive inn passord. Istedenfor å skrive in passord trykker du på "bruk mobil" eller lignende. Så får du opp en melding på mobilen om å ta et fingeravtrykk og du blir deretter logget inn på facebook.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg ønsker meg en bedre kalender, ala Outlook/Gcal/etc, men følgende funksjoner: 

-Den skal større håndskrift. Kalenderformat støtter allerede vedlegg, så ingenting teknisk i veien for en app som ser etter vedlegg i et spesifikt format og lar deg håndskrive i de filene.

-Skal ha visningsmodus ala papirplanlegger, med enormt fokus på at alt skal kunne customizes hva visning angår. 

-Skal ha en serverbackend som lar deg dele kalendere på en god måte. Dette skal inkludere mulighet for å skjule deler av infoen i et kalenderoppslag (f.eks ved tags) og styre hvilke oppslag som vises, mulighet til å abonnere i tillegg til å kunne lage en onlinekalender som du selv styrer layout og tilgang til.

 

Det finnes programmer og tjenester som har variasjoner av det her, men ingenting som gjør alt på en god måte.  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Jeg ønsker meg en bedre kalender, ala Outlook/Gcal/etc, men følgende funksjoner: 

-Den skal større håndskrift. Kalenderformat støtter allerede vedlegg, så ingenting teknisk i veien for en app som ser etter vedlegg i et spesifikt format og lar deg håndskrive i de filene.

-Skal ha visningsmodus ala papirplanlegger, med enormt fokus på at alt skal kunne customizes hva visning angår. 

-Skal ha en serverbackend som lar deg dele kalendere på en god måte. Dette skal inkludere mulighet for å skjule deler av infoen i et kalenderoppslag (f.eks ved tags) og styre hvilke oppslag som vises, mulighet til å abonnere i tillegg til å kunne lage en onlinekalender som du selv styrer layout og tilgang til.

 

Det finnes programmer og tjenester som har variasjoner av det her, men ingenting som gjør alt på en god måte.  

Enig. Jeg skulle også ønske det fantes en virkelig god kalender app.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt en liten widget som kun skal fortelle meg om jeg trenger paraply i nær fremtid. Basert på værvarselet der jeg er de neste 12 timene.

Det fins allerede mange widgets og apper som kan fortelle meg værvarselet, men jeg har ikke enda funnet en som gjør paraplyvurderingen for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...