Gå til innhold

Spørsmål til dette forumet (Hvor forsvinner poster?)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kort spørsmål til dette forumet. (Antivirusprogrammer og datasikkerhet)

 

Hvorfor er det slik at poster her forsvinner etter relativt kort tid? Forumet er stort sett aldri mer enn 2 sider med poster, og gamle poster forsvinner alltid. Blir de flyttet til andre kategorier, eller er det satt en makstid ved innaktivitet på poster før de blir "usynlige"?

 

Kan noen forklare meg hvorfor denne praksisen brukes på dette forumet? Tror mange hadde hatt interesse av å gå tilbake i tidligere poster for innformasjon, ol.

 

-

Predator

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De forsvinner ikke, men du må sette opp at du skal vise alle og ikke bare siste 90 dager.

 

Menyen rett over trådlistingen -> Tilpasset -> Tidslinje: Vis alle

Takk,

 

At det skulle være så lett! Gått rundt og Irritert meg på dette i minst to år... :wee:

Lenke til kommentar

Det er satt til "Vis alle" på noen kategorier og "Siste 90 dager" på andre her hos meg. Stemmer det at de forskjellige kategoriene har forskjellige standardinnstillinger? Jeg har aldri hatt behov for å undersøke så langt tilbake i noen kategorier så jeg har ikke fått med meg den instillingen.

Lenke til kommentar

Det er satt til "Vis alle" på noen kategorier og "Siste 90 dager" på andre her hos meg. Stemmer det at de forskjellige kategoriene har forskjellige standardinnstillinger? Jeg har aldri hatt behov for å undersøke så langt tilbake i noen kategorier så jeg har ikke fått med meg den instillingen.

Ser sånn ut for meg også, åpenbart derfor jeg har blitt forvirret her. :wee:

 

Burde det ikke være standard å vise "alt"?

Endret av IT_Predator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...