Gå til innhold

Hvor er det best å bestille brus online?


Anbefalte innlegg

Når jeg googler så ser det ut som disse bedriftene har sånn 250kr i frakt som gjør hele dealen urimelig for å si det mildt. Så ut som flere av dem var shady også.

 

Å bestille fra ebay eller amazon ser ut til å være ganske umulig også.

 

Finnes det noen nettsider som selger slike brus som har rimelige totalpriser og dere har god erfaring med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

https://kolonial.no/ har rimelig frakt.

Den nettsiden hjelper desverre ikke. Den har jo bare alle de brusene alle vanlige kolonialene har. Jeg er på jakt etter Cherry Cola og Dr Pepper.

Tror ikke det det så mange synske, spåkoner eller tankelesere som svarer her. Du må jo klare/gidde å spesifisere hvis det er bestemte typer du spør etter, og ikke spørre etter brus.

Lenke til kommentar

Når jeg googler så ser det ut som disse bedriftene har sånn 250kr i frakt som gjør hele dealen urimelig for å si det mildt. Så ut som flere av dem var shady også.

 

Å bestille fra ebay eller amazon ser ut til å være ganske umulig også.

 

Finnes det noen nettsider som selger slike brus som har rimelige totalpriser og dere har god erfaring med?

 

Bestiller det via dolly, peppes eller isushi, samtidig som jeg bestiller litt mat med :) 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg er "clean" i flere måneder nå  :)  savner ikke brus i det hele tatt!!  :wee:

 

Savner spesielt ikke hull i tennene, brunt belegg på tunga, syreskader og gallopperende blodsukker. (Men sukkerfri brus er like ille, så hvis man tror det er sunnere så er det ikke det.)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...