LMH1 Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Hei, noen som har Sony m4 aqua som vet hvordan man slår den av når den henger i oppstart? Prøvd å holde power knappen inne i 5-10 sekunder, men dem fremdeles vises oppstartbilde i over 15 minutter. Problemet med nye mobiler man får ikke tatt ut batteriet, så det må man utelukke. Håper jeg slipper å ta mobilen på reprasjon da det vil ta noen uker. Skulle ikke tro en så gammel mobil har firmware oppdateringer. Så kanskje den har sluttet å virke? Eller må jeg bare vente til batteriet går tomt?
Stig-Arne Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Det er ikke slik som på M5 at du har en reset knapp inne ved sim kort luken ? 1
LMH1 Skrevet 24. juni 2016 Forfatter Skrevet 24. juni 2016 http://support.sonymobile.com/global-en/xperiam4aqua/userguide/resetting-your-device/ Godt mulig det er det, men måtte vente til batteriet gikk tomt for så å sette den til lading for problemet ble løst. Er surt med mobilforhandlere som tar 300-500 kr i reprasjonskotnader ved ikke funnet noe feil. Normalsett burde det være lett å fikse problemer selv. Så håper jeg ikke får mere problemet med mobilen.
LMH1 Skrevet 12. april 2017 Forfatter Skrevet 12. april 2017 Nå har jeg hatt 2 samme problem, heldigvis løser det seg midligtidig ved å resete mobilen ikke tilbakestilling. Samme skjer med tilbakestilling også. Bør det være nødvendig å bruke reset knappen på dette eller hva tror dere er feil? SD kortet som henger seg opp eller mobilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå