Gå til innhold

Avskåret penis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var vanlig praksis før og det var noen ganger ønskelig at de skulle overleve. Personlige slaver og livvakter for eksempel. De gjorde det så de skulle ha 100% fokus på jobben sin.

 

Urinrøret gror ikke igjen. Jeg mener at de hadde en slags trakt som de tisset gjennom. Kan se om jeg ikke finner et bilde.

 

Edit; Prøvde å søke litt for å finne gammeldagse tingogtang, men jeg fant denne og ble sittende å lese-

http://www.cracked.com/article_22462_6-things-i-learned-having-my-penis-surgically-removed.html

Meget bra lesestoff det der. Jeg har aldri vært mer glad i lillemann enn jeg er akkurat nå.

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var vanlig praksis før og det var noen ganger ønskelig at de skulle overleve. Personlige slaver og livvakter for eksempel. De gjorde det så de skulle ha 100% fokus på jobben sin.

 

Urinrøret gror ikke igjen. Jeg mener at de hadde en slags trakt som de tisset gjennom. Kan se om jeg ikke finner et bilde.

Mente ikke at urinrøret gror igjen, men trodde kanskje at hud vill gro over :p  Men måtte bare spørre, lurt litt på det i det siste :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

På Game Of Thrones så er det flere menn som har fått penisen sin kappet av. Jeg bare lurer på om noen her vet hvordan man får tisse etter penisen er avskåret? Når såret gror igjen vil det ikke da bli "tett" der nede?

 

 

Blir den avskåret,uten at det blir utført kirurgisk hjelp,vil det gro etterhvert.Men urinrøret vil ikke gro igjen.Med mindre at det oppstår en kraftig infeksjon som skaper mye arrvev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...