Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får stygge damer seg alltid noe?


Anbefalte innlegg

Du kan være dame og se ut som et fugleskremsel eller en bolledeig og fortsatt lett få med deg noe hjem fra byen. Selv gutter/menn som ikke ser så aller verst ut.

Er du en stygg mann så er saken mye vanskeligere har jeg på følelsen. Selv menn som ser helt greie ut kan ha problemer.

Jeg er selv mann med et middels utseende men ville ikke ligget med hvem som helst for det. Er det så mange andre menn som gjør det altså?

 

Anonymous poster hash: 817ba...f4d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi menn som er veldig godt kjent med damer, VELDIG godt kjent, de kan se på ei stygg dame og vite etter 3 sekunder at hun har den beste vaginaen i verden. Derfor! :)

 

På lik linje at alle kvinner over 28 - 30 år har lært seg å "se" på menn og vite lengden og tykkelsen på utstyret deres.

Endret av VampireLord
Lenke til kommentar

Noen av våre kvinnelige forums brukere sverger til at det er veldig vanskelig å få seg et ligg som kvinne når man ikke passer inn med samfunns glansbildet av hvordan en skal se ut.

 

 

Fordi gutter/menn er langt mer desperate. Enkelt og greit.

 

Er vi? Visste jeg ikke.

Jenter midt i kokepunktet på den månedlige syklusen er noe av det kåteste på to ben, iallefall på våren. Gutter er mer jevnkåte over hele året, men også vi har en tendens til å bli ekstra ivrige på vårparten.

 

Gutter bruker også ofte å bli progressivt mindre kåte med alderen, mens det ofte holder seg mer jevnt eller har en stigende tendens hos kvinner.

 

Om man går vekk fra generaliseringen så er vi i bunn og grunn alle egne individer med individuelle behov.

Bekreftelse bias gjør det veldig lett for oss å lage oss stereotyper basert på anekdoter.

Den som skriker høyest er dermed de kåteste, selv om det drypper fra stolen til hun som sitter musestille ved bordet, hun som er livredd for å få kallenavnet hore.

Lenke til kommentar

Ja, vi er mer desperate, og jeg trudde at det var noe de aller, aller fleste var klar over. Se litt på ulike datingtjenester, singelgrupper på Facebook, real life ute på byen osv hvis du ikke visste dette. Individuelle forskjeller er helt uinteressant her. Jeg snakker om kjønnsforskjeller, og da må du se helt bort ifra at noen er annerledes enn det som er normalt for eget kjønn.

 

Dette blir litt som å si at jenter ikke er mer opptatt av Barbie-dukker enn gutter, fordi det finnes jenter som ikke liker å leke med disse, samtidig som det finnes gutter som synes at Barbie er helt topp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Er vi? Visste jeg ikke.

Jenter midt i kokepunktet på den månedlige syklusen er noe av det kåteste på to ben, iallefall på våren. Gutter er mer jevnkåte over hele året, men også vi har en tendens til å bli ekstra ivrige på vårparten.

 

 

De fleste jenter, også de single, går på p-piller og har ikke en månedlig syklus med eggløsning. (random fact urelatert til tema)

 

Anonymous poster hash: bb7dc...fe3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er ikke sant! Jeg får meg aldri noe. Med andre ord, stygge damer får ikke seg alltid noe. Vær en stygg dame før du uttaler deg. Makan til hån.

 

Om du får deg noe eller ikke avhenger av hvor tilgjengelig du er. De aller fleste "stygge" damer kan få seg sex med en mann som ikke ser så verst ut.

Lenke til kommentar

Vi er et post-patriarkalsk samfunn på full fart mot matriarki i stedet for likestilling og likeverd. Matriarkier går alltid til grunne fordi man oppløser det som ligger til grunn for organisert sivilisasjon, nemlig tanken på at hver mann skal ha seg mulighet til å finne en partner, altså stabile forhold med èn mann og èn kvinne. I matriarkiet bestemmer kvinnene i realiteten hva som skjer. De setter dagsorden, og de velger seg partnere. Menn tør ikke protestere av frykt for å miste konkurranseevne. Konsekvensene er at sivilisasjonen ikke lenger føder nok barn og at mennene ikke lenger har noen interesse i å forsøke å beskytte matriarkiet - særlig ikke ifra seg selv. Det er også i all hovedsak kvinnene som importerer nye menn ifra andre sivilisasjoner. Mennene i matriarkier er for svake, eller gir for mye faen, til å stanse katastrofen før den er et faktum. Derfor utkonkurrerer alltid patriarkalske, monogame, samfunn, andre samfunn. De er rett og slett mer effektive.

 

https://www.youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Dette er ikke sant! Jeg får meg aldri noe. Med andre ord, stygge damer får ikke seg alltid noe. Vær en stygg dame før du uttaler deg. Makan til hån. 

Tja... Da vil du ikke, ikke innerst inne ;) Og, jeg nekter å tro på at du ser uheldig med utseende.

Lenke til kommentar

 

Dette er ikke sant! Jeg får meg aldri noe. Med andre ord, stygge damer får ikke seg alltid noe. Vær en stygg dame før du uttaler deg. Makan til hån.

Om du får deg noe eller ikke avhenger av hvor tilgjengelig du er. De aller fleste "stygge" damer kan få seg sex med en mann som ikke ser så verst ut.

 

Jeg har vært rimelig tilgjengelig ganske mange ganger. No offers. Så jeg er vell et spesielt unntak i statistikken til... En eller annen som påstår at stygge får seg noe uansett hva. 

 

 

Dette er ikke sant! Jeg får meg aldri noe. Med andre ord, stygge damer får ikke seg alltid noe. Vær en stygg dame før du uttaler deg. Makan til hån. 

Tja... Da vil du ikke, ikke innerst inne ;) Og, jeg nekter å tro på at du ser uheldig med utseende.

 

Jo. Men det er en annen diskusjon som ikke skal fortsettes her. :p Spør Badcat, han har sett meg! :p 

Lenke til kommentar

Du kan være dame og se ut som et fugleskremsel eller en bolledeig og fortsatt lett få med deg noe hjem fra byen. Selv gutter/menn som ikke ser så aller verst ut.

Er du en stygg mann så er saken mye vanskeligere har jeg på følelsen. Selv menn som ser helt greie ut kan ha problemer.

Jeg er selv mann med et middels utseende men ville ikke ligget med hvem som helst for det. Er det så mange andre menn som gjør det altså?

 

Anonymous poster hash: 817ba...f4d

 

Det sier de alle, men de vil ligge med meg ;) hehe

Endret av LineMalen
Lenke til kommentar

Jo mer overfladiske folk er desto mindre dybde har de.

 

Hvis folk er svake mentalt og prestasjonsmessig er det ikke så mye annet å måle enn utseendet.

 

De som ikke kan tenke selvstendig, handler kun på instruks og kan ikke utføre noe nevneverdig, men er i beste fall pene å se på.

 

Utseende er en faktor av betydnig, men jo mer opphengt noen er i utseende desto større sannsynlighet for at de selv er svake mentalt og/eller prestasjonsmessig.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt klart et problem for veldig mange, men jeg tror ikke alt ligger mentalt eller prestasjonsmessig. Hvor er det blitt av det å ha en god personlighet, det å være grei med andre? Det er nesten borti i alt det andre tullet. Går man på sosiale medier så ser man utelukkende jenter som viser kropp eller hvor pene de er. Gutter skryter av jobb og hvor trent de er. Dette blir bare verre og verre og det vil ikke stoppe. Jeg er 26 år. Har ingen sosiale medier, foretrekker å møte virkelige mennesker. Ikke folk som gjemmer seg bak en skjerm for å skryte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...