Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 7 diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Flere en meg som har bestilt?

Jeg har bestilt, og skal vist få del 1 av 2 deler 29.08.16(Elkjøp sa at det ville bli sendt i 2 deler når jeg var på telefon med de). Som sikkert er deler som trådløs lader, VR o.l.

Selve mobilen kommer nok et par dager senere.

 

Kjære kunde

Det er en pakke fra Elkjøp AS med kollinummer CTxxxxxxxxxNO på vei til deg.

Forventet ankomsttid 29. august.

Avsenders referanse : xxxxxxx-xxxx-xx

 

 

For å få vite mer om pakken, klikk her: Posten.no 

 

Hilsen Posten

 

Nja du får ikke telefonen før etter 9.9 det er salgslanseringdatoen som må følges av samtlige i Norge står faktisk på Elkjøp sin side også.

 

Ja, derfor jeg skrev at jeg får 1 del av 2 deler :-)

Tror nok det er VR briller, og trådløs lader. Så kommer mobilen senere :-)

Endret av ray001
Lenke til kommentar

 

 

Flere en meg som har bestilt?

Jeg har bestilt, og skal vist få del 1 av 2 deler 29.08.16(Elkjøp sa at det ville bli sendt i 2 deler når jeg var på telefon med de). Som sikkert er deler som trådløs lader, VR o.l.

Selve mobilen kommer nok et par dager senere.

 

Kjære kunde

Det er en pakke fra Elkjøp AS med kollinummer CTxxxxxxxxxNO på vei til deg.

Forventet ankomsttid 29. august.

Avsenders referanse : xxxxxxx-xxxx-xx

 

 

For å få vite mer om pakken, klikk her: Posten.no 

 

Hilsen Posten

 

Nja du får ikke telefonen før etter 9.9 det er salgslanseringdatoen som må følges av samtlige i Norge står faktisk på Elkjøp sin side også.

 

Vet ikke om de har nye regler på dette, men da jeg forhåndsbestilte Note 4 fra elkjøp så fikk jeg den før de solgte den i butikken. Da jeg gikk innom butikken for å se om de hadde fått inn deksel så lurte selgeren på hvor jeg hadde fått telefonen fra :) Men jeg vet ikke om jeg hadde flaks og de sendte telefonen for tidlig eller om det er slik det gjøres. 

Lenke til kommentar

Noen har allerede fått tlf. Sjekket ut en i går her i Ålesund som var lagt ut på Finn. Bundle med VR-Briller,trådløs lader og view-cover bestilt via Elkjøp. Han forlanger 9500 for den noe som ikke ble aktuelt å betale da han selv hadde gitt 8490,- Vedkommende hentet tlf på posten fredag.

Lenke til kommentar

Noen har allerede fått tlf. Sjekket ut en i går her i Ålesund som var lagt ut på Finn. Bundle med VR-Briller,trådløs lader og view-cover bestilt via Elkjøp. Han forlanger 9500 for den noe som ikke ble aktuelt å betale da han selv hadde gitt 8490,- Vedkommende hentet tlf på posten fredag.

Bare tull ringte han og ba om kvitteringen noe han ikke kunne fremvise mulig forsøk på svindel for det jeg vet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg var hos ham og fikk sett innholdet med lader, deksel og kvittering. Eske med gjennomsiktig lokk. Mulig tlf ikke lå inne i pakken fordi han ikke ville åpne den mtp salg. VR-Brillene lå i egen eske.

 

Mulig han bare hadde fått tilsendt bare tilbehøret.

Endret av blutut
Lenke til kommentar

Jeg var hos ham og fikk sett innholdet med lader, deksel og kvittering. Eske med gjennomsiktig lokk. Mulig tlf ikke lå inne i pakken fordi han ikke ville åpne den mtp salg. VR-Brillene lå i egen eske.

 

Mulig han bare hadde fått tilsendt bare tilbehøret.

Lader ligger jo i samme boks som selve telefonen? Trådløs lader du tenker på kanskje.. Var vel denne pakken du evt så  http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/deksler-og-etui-til-mobiltelefon/ETKN930BBEGWW/samsung-galaxy-note-7-value-pack Uansett merkelig da Elkjøp ikke har den på lager mulig får de den inn 03.09 men sender ikke ut før 09.09 i følge dem selv. Er nok strenge regler rund dette også med felles salgsdato.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hadde bestilt en Note7, men avbestilte den etter jeg så den "skrapetesten". Har og lest svarene fra Corning - og er ikke betrygget. Vil ikke ha en telefon der jeg MÅ ha skjermbeskyttelse? 

 

Dere som har bestilt, mener dere at dette ikke er så viktig, eller at det kanskje er en hype?

Jada har sett den testen men har i tillegg sett mange andre tester som ikke nevner at dette er et problem. Må man bruke verktøy for å få riper i en skjerm vel da må man være uforsiktig for å klare det. Det er bare å bruke hodet jeg har med hånden på hjerte aldri fått riper i en mobilskjerm det er bare å behandle den pent og alltid ha den i en lomme alene.

Lenke til kommentar

Hadde bestilt en Note7, men avbestilte den etter jeg så den "skrapetesten". Har og lest svarene fra Corning - og er ikke betrygget. Vil ikke ha en telefon der jeg MÅ ha skjermbeskyttelse? 

Dere som har bestilt, mener dere at dette ikke er så viktig, eller at det kanskje er en hype?

Den testen er lite vitenskapelig utført : http://www.tek.no/artikler/ekspert-sier-ripetesten-av-galaxy-note-7-er-fullstendig-ubrukelig/350659

 

Du skal ikke tro alt du ser på YouTube.

Lenke til kommentar

 

Hadde bestilt en Note7, men avbestilte den etter jeg så den "skrapetesten". Har og lest svarene fra Corning - og er ikke betrygget. Vil ikke ha en telefon der jeg MÅ ha skjermbeskyttelse? 

Dere som har bestilt, mener dere at dette ikke er så viktig, eller at det kanskje er en hype?

Den testen er lite vitenskapelig utført : http://www.tek.no/artikler/ekspert-sier-ripetesten-av-galaxy-note-7-er-fullstendig-ubrukelig/350659

 

Du skal ikke tro alt du ser på YouTube.

 

Joda - en skal ikke ta alt for god fisk, selvfølgelig! Men - og det er et stort men i mine øye - ser en på tidligere tester av gorillaglasset, så får en ikke dette resultatet, og om ripene er eleverte (som følge av at materialet fra verktøyet skrapes av mot skjermen) eller skraper i selve glasset - er av null betydning for meg som forbruker. Ripene er like vanskelige å få vekk samme hvordan de er lagde, og jeg tror at dette handler om en skjerm som ikke er forbrukervennlig.

 

La meg da legge til at jeg heller aldri har vært plaget av riper mm på skjerm, da jeg er veldig forsiktig med slikt. Jeg har hatt alle Notene fra den første til den jeg solgte nettopp, som var modellen før denne. Nå har jeg en S7 (ikke edge) som jeg er veldig fornøyd med, men selvfølgelig savner jeg bamsefar i lia - Note7en!  :) 

 

Allikevel vil jeg avvente og se hvordan forbrukerne opplever denne skjermen i praksis før jeg evt forandrer mening.  :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...