Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kjøpe 2-veis speil (Smartspeil)


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å få tak i ett 2-veis speil (tror jeg det heter), type slik de bruker i avhørscener på film bl.a. Skal benyttes til et såkalt "smartspeil" hvor en monitor blir stående bak speilet og lyser igjennom lyse farger. (Eksempel: http://i.imgur.com/CmjlDEb.jpg). Jeg var i kontakt med den lokale glassmesteren, og han estimerte en pris på ca 2000. Syntes det hørtes fryktelig dyrt ut. Har også lest om speilfilm, men er ikke helt overbevist om at det blir bra. Noen som har tips og/eller erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å få tak i ett 2-veis speil (tror jeg det heter), type slik de bruker i avhørscener på film bl.a.

Glassmestere flest, kan dette. Det er de som leverer og normalt monterer også.

 

Du nevner ikke noe om størrelsen, men dette er spesial glass. Så jeg synes dette høres ut til å være en grei pris, for et lite "2-veis speil".

Lenke til kommentar

Problemet er at Moskus ikke tok av ramma på skjermen ser det ut som, da er det så godt som umulig.

Helst såpevann også, men at krever det at man maskerer godt rundt slik at vann ikke kommer inn i skjermen.

 

 

Bør absolutt være mulig med litt større innsats :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 5 år senere...
HåvardGj skrev (På 9.6.2016 den 11.59):

Problemet er vel at det ikke er noen som har sett komersiell interesse i dette før. men nå som entusiastene har fått øyene opp for dette, skal man ikke se vekk ifra at det kan komme på markedet om få år

Har du sett noen leverandører av slikt nå? Evt noen mer info?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...