Gå til innhold

Har ungarene oppdaget en femte naturkraft?


Anbefalte innlegg

Sandy Koufax skrev (3 timer siden):

Beklager hvis jeg såret deg. Ønsket her da å såre din mening om astrologi. Det er ikke noe personlig.

Men hvis vi lar slikt gå, så får vi et samfunn full av Martha Louise og Durek-lignende mennesker. 

Du såret meg ikke vedrørende de følelsene, mer på det at du sviktet deg selv ved å være respektløs, for jeg er temmelig sikker på at du med en viss bitteliten anstrengelse kunne vært respektfull. Det gjør meg trist at du gjør så liten anstrengelse for å være respektfull. Du velger å være respektløs, dét er hva som gjør meg trist. Du er mer tro mot det onde i deg enn det gode. Bryr meg ikke om emnet, jeg tåler alt.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den mørke materien kan inneholde dobbelt trippel-kvark som eksisterer inne i et proton. Hvis det finnes og det fungerer som jeg tror.
Altså vil det ha egenskapen til å være hydrogen-atom som kan være lettere enn vanlig hydrogen og kan også være tyngre når det settes under en viss trykk. Altså tyngre enn vanlig hydrogen under trykk.
Og kan ha egenskapen at den er nøytral i forhold til matter og antimatter og ikke blir særlig påvirket av det.
Og opptrer nesten aldri i par, bare som enkelt hydrogen med de dobbelt trippel-kvartene.
Det kan den mystiske mørke materien være.
Magnetfeltet kan være svakere enn vanlig hydrogen.
Det blir nok spennende med mye grunnstoffer som inneholder det doble trippel-kvart.

Det blir spennende når det blir en bekreftelse. Jeg er ganske sikker på at det finnes!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...