Gå til innhold

SE HER! N3200


marentf

Anbefalte innlegg

hei! bare lurer på litt om Nokia 3200 .. jeg hadde tenkt på den som julegave til broren min (12år).. inntrykket jeg har fått av den er liksom at siden den er så billig så kan ikke kameraet være så bra og heller ikke skjermen..

er det noen som har noe peiling på dette?? noen sider hvor man kan se bilder tatt med kameraet på telefonen?? :shrug:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei! bare lurer på litt om Nokia 3200 .. jeg hadde tenkt på den som julegave til broren min (12år).. inntrykket jeg har fått av den er liksom at siden den er så billig så kan ikke kameraet være så bra og heller ikke skjermen..

 

er det noen som har noe peiling på dette?? noen sider hvor man kan se bilder tatt med kameraet på telefonen?? :shrug:

Jeg har en nokia 3200, og jeg er svært fornøyd med den.

Skjermen har 128x128 pixler, og det er meget bra for en mid-class telefon, og den viser tekst og bilder svært bra.

Bildene jeg har tatt med telefonen ble litt bedre enn bildene tatt med en t610, så bildene blir nokså bra, for det er tross alt en telefon på 90 gram.

Radioen gir dessuten meget god lyd i stereo, og jeg er som sagt svært fornøyd med telefonen.

Telefonen føles dessuten svært godt sammensatt og solid, og tastene er meget gode å trykke på.

 

Jeg kan anbefale den på det sterkeste.

Endret av dennis88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...