Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+4791523

På B2, oppga dere kilden midt inni teksten eller til slutt? I oppgaveteksten sto det liksom ettellerannet med køn og stereotyper, oppgi kilden, også sto resten av oppgaven, så jeg skrev kilden midt inni teksten Men lurer på om den egentlig skulle stått til slutt...

 

Du skulle egentlig ha oppgitt kilden etter oppgavene.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen?

enig
enig
Uenig!

hva var dine argumenter?

Husker ikke alt da, men skrev noe med at det var alt for liten begrunnelse for terningkastet. Og ingen begrunnelse på hvorfor ikke et høyere eller lavere terningkast

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen?

enig
enig
Uenig!

hva var dine argumenter?
Husker ikke alt da, men skrev noe med at det var alt for liten begrunnelse for terningkastet. Og ingen begrunnelse på hvorfor ikke et høyere eller lavere terningkast

Hun sa at hun ikke kunne høre noe pga replikkhastigheteb eller noko sånt, men ja jeg er enig at hun hadde litt tynn forklaring

Lenke til kommentar

Glad for å være ferdig med én av to nå! Var det flere som valgte oppgave B4?

Jeg håper virkelig på skjønnlitterært i morgen... 

Jeg satt helt til siste minutt av tiden, haha! Typisk meg. Ble i hvert fall ferdig. Det kunne sikkert vært mye bedre, men sånn vil det bli nesten uansett. Er faktisk fornøyd. Kunne gått verre. 

Lenke til kommentar

 

Folkens!!

 

I og med at vi hadde oppgaver om En folkefiende, Et dukkehjem og Gjenganger tror jeg Vildanden, Brand og Peer Gynt blir relevant i morgen!

Smart tenkt! :)

 

Man hadde jo mulighet til å trekke inn flere av de andre tekstene i dag også. Blant annet i oppgave B1

Lenke til kommentar

 

 

Folkens!!

 

I og med at vi hadde oppgaver om En folkefiende, Et dukkehjem og Gjenganger tror jeg Vildanden, Brand og Peer Gynt blir relevant i morgen!

Smart tenkt! :)

 

Man hadde jo mulighet til å trekke inn flere av de andre tekstene i dag også. Blant annet i oppgave B1

 

 

Jeg husker ikke helt B1, hvordan var den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4791523

Eg trur eg skal skrive på sidemålet resten av dagen i dag. Eg har heilt sikkert ein god del feil, så det er lovleg å rette på meg. Fleire som 'joiner' å skrive på sidemålet? :)

 

Eg vil bere ha løksuppe.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen?

enig
enig
Uenig!
hva var dine argumenter?

Husker ikke alt da, men skrev noe med at det var alt for liten begrunnelse for terningkastet. Og ingen begrunnelse på hvorfor ikke et høyere eller lavere terningkast

 

Det var jo det med at "det replikkrake tempoet var iblant vanskelig å høre ut i salen" som trakk ned. Trenger ikke nødvendigvis å si "det var dette som trakk ned" osv

Lenke til kommentar

Glad for å være ferdig med én av to nå! Var det flere som valgte oppgave B4?

Jeg håper virkelig på skjønnlitterært i morgen...

Jeg satt helt til siste minutt av tiden, haha! Typisk meg. Ble i hvert fall ferdig. Det kunne sikkert vært mye bedre, men sånn vil det bli nesten uansett. Er faktisk fornøyd. Kunne gått verre.

Jeg og valgte B4 :) Ganske interresang oppgave imo... Jeg skrev essay, hva skrev du?
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

var folk enige eller uenige i oppg a1, om terningkastet var rimelig ift omtalen?

enig
enig
Uenig!
hva var dine argumenter?
Husker ikke alt da, men skrev noe med at det var alt for liten begrunnelse for terningkastet. Og ingen begrunnelse på hvorfor ikke et høyere eller lavere terningkast

Det var jo det med at "det replikkrake tempoet var iblant vanskelig å høre ut i salen" som trakk ned. Trenger ikke nødvendigvis å si "det var dette som trakk ned" osv
Ja men skal noen replikker (liksom hva skuspillerene gjør, ikke handlingen) som blir sagt litt for raskt være nok å til å trekke ned stykket til en femmer? Det var liksom den eneste grunnen? Alt i alt En ganske tynn begrunnelse for terningkastet synes jeg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...