Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+4791523
Skrevet

Skal alle bare gi seg nå? Jeg orker ikke mer vertfall :p LYKKE LYKKE TIL ALLE SAMMEN :D

Ja, jeg har fått fnatt av dette styret for lenge siden. Ha en fin dag videre, og lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal alle bare gi seg nå? Jeg orker ikke mer vertfall :p LYKKE LYKKE TIL ALLE SAMMEN   :D

Nei det er nå det er siste innspurt. Takk og lykke til

Skrevet

Skal ta med hele biblioteket til eksamenshallen jeg. Synonymordbok, Engelsk-norsk ordbok, Ordliste, Tidligere oppgaver , fagbøker osv

Skrevet

Skal ta med hele biblioteket til eksamenshallen jeg. Synonymordbok, Engelsk-norsk ordbok, Ordliste, Tidligere oppgaver , fagbøker osv

Viktig å ikke ta med for mye :p

Gjest Slettet+4791523
Skrevet

Sidemål!

Ikke nevn det ordet!

Gjest Slettet+4791523
Skrevet

Argumenter for og mot det Edward J. Snowden gjorde?

Han har vært flink.

Skrevet (endret)

Visste dere at dersom Ibsen levde i dag hadde han fyllt 110 år? GRATULERER MED DAGEN HENRIK IBSEN :D :D

Vi fikk dessverre vite dette på skolen i dag, beklager så meget.

Endret av # -
Skrevet (endret)

Satan, hvorfor finnes nynorsk? Hadde ikke hatt noe imot hvis ikke det var for to eksamensdager.

Nynorsk er bare beeest <3<3 Forresten: Isteden for to eksamensdager, hvorfor ikke ha del A på sidemål og del B på hovedmål?

Endret av Henrik Ibsen altså <3
Skrevet (endret)

Mine elever som gjør det utmerket i nynorsk, blir belønnet med denne:

takkmerke1.jpg

Absolutt perfekt smiskemateriale hvis du kommer opp i norsk muntlig! =D

Endret av Adjunkten
Skrevet

Hei, Er det noen som har lagd en besvarelse already? Hadde vært supert om dere kunne hjelpe meg, sliter med norsk, vipper nå mellom en 3 og en 4, og har gjerne lyst til å sette på plass den 4ern. Vis dere har noe kladd, eller en besvarelse hadde det vært supert vis dere hadde delt det med oss, eller meg vis dere ønsker å ha det mer privat.

Gjest Slettet+4791523
Skrevet

Kan dere ikke bare svare på spørsmålet. Hvor mange kilder har dere?

20 kilder jeg har.

Gjest Slettet+4791523
Skrevet

Klassen vår er full av utledninger ha

Du bor i Drammen, eller hva?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...