Gå til innhold

noen farmasøyter her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jo farmasøyter flere muligheter enn kun å jobbe på apoteket.

Enkelte jobber jo inne på sykehusene i samarbeid med legene i forhold medikamenter, andre med undervisning.

Sikkert andre ting også.

 

Er ikke farmasøyt selv, men har vært borti de i de rollene jeg nevnte.

Lenke til kommentar

Nå har jo farmasøyter flere muligheter enn kun å jobbe på apoteket.

Enkelte jobber jo inne på sykehusene i samarbeid med legene i forhold medikamenter, andre med undervisning.

Sikkert andre ting også.

 

Er ikke farmasøyt selv, men har vært borti de i de rollene jeg nevnte.

Farmasøyter har flere muligheter ja, men de aller fleste ender opp på apotek. For de som jobber på sykehus i samarbeid med leger, så er dette deltid, og de kombinerer den jobben med jobb på apotek. 

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er det gode muligheter for å få seg jobb innen legemiddelindustrien, som feks GE Healthcare, Novartis etc?

Vurderer å studere farmasi fremfor sivilingeniør, siden jeg synes studiet er mer interessant, men vil ikke jobbe på apotek. 

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er det gode muligheter for å få seg jobb innen legemiddelindustrien, som feks GE Healthcare, Novartis etc?

Vurderer å studere farmasi fremfor sivilingeniør, siden jeg synes studiet er mer interessant, men vil ikke jobbe på apotek. 

Ikke gode muligheter i Norge nei.. er noen få store selskapet i Norge, og de ansetter nok de aller beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...