Gå til innhold

Problemer med at sidene ikke oppdater seg...


Anbefalte innlegg

En kort beskrivelse av min hardware.no sitvasjon:

Når jeg feks poster et svar blir jeg satt tilbake til posten og får se det jeg skrev. Jeg ønsker så å lese litt på "skjermkort, skjermer", men går først til startsiden til forumet, og velger oppdater i verktøylinjen. Så går jeg inn på katogorien "skjermer, skjermkort". Jeg skriver et svar, og blir satt tilbake til posten, men ser ikke min post. Jeg velger oppdater, men da ser jeg flere timer gamle poster som ikke var oppdatert, og skjønner at det jeg skrev har blitt svart på tidligere, men dette visste ikke jeg. Så går jeg tilbake fra posten tilbake til "skjermkort. skjermer", men denne er også flere timer gammel. Velger oppdater. Skal se en post jeg svarte på under "annet om hardare" for en time siden. Når jeg går inn på "annet om hardware" trykker jeg oppdater. Jeg går inn på posten jeg svarte i, men må trykke oppdater før jeg ser den.

 

Sivasjonen beskrevet er når det er ekstra ille, men jeg må alltid trykke oppdater i ny og ne. Det ender til tider opp med at jeg svarer på allerede svarte ting, eller leser igjennom en flere sider lang post for å oppdage at den ble stengt dagen før når jeg prøver å svare ol. For 10 min siden sendte jeg en advarsel til en moderator om en post som hadde vært stengt for lenge siden, men dette så jeg etter jeg sendte advarselen fordi jeg ble satt tilbake til posten.

 

Problemet er altså at sidene nesten aldri oppdateres. Det virker som om de gamle siden henger igjen alt for ofte, og ved å velge oppdatering oppdateres kun noe, feks den ene posten, eller at kun hovedsiden oppdateres når jeg velger oppdater der. Da burde hele forumet blitt oppdatert.

 

Er dette et internt problem, eller opplever flere av dere dette?

 

(dette er litt vanskelig å forklare, og kan derfor ha blitt litt tungvint skrevet, men jeg håper dere skjønner problemet mitt.)

 

...jeg bruker Win XP. Internett bruker jeg IE...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:grumpy:

 

Jeg har i dag vært innom "annet om hardware" og "bærbare" mange ganger, og skrevet svar i sistnevnte. Etter at jeg skrev dette topicet skulle gikk jeg til hovedsiden av forumet. Ser siste innlegg under "bærbare" er "Geforce 5700 klar". Jeg går inn, men da er den første posten en anne. Velger oppdater, og da kommer "Geforce 5700 klar". Så gikk jeg inn på "annet om hardware". Da så jeg en søppelpost "the__slayer_" hadde skrevet øverst. Denne hadde blitt stengt for lenge siden, og gikk inn på den. 2 svar var det på den. Hva i all verden var det. Jeg valgte oppdater, og så da "annet om hardware" slik den skulle være, oppdatert

 

Jeg begynner kanskjeå tro at dette er et internt problem jeg bare har...

Eller er det et problem flere har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...