Gå til innhold

Mobilt bredbånd - hvilke info kan andre se?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg prøver å ikke etterlate meg spor, ettersom jeg prøver å spille hos bookmakere uten at de gjenkjenner meg (kaster deg ut om du er ikke god butikk for dem). Jeg bruker et mobilt bredbånd fra Chess, der jeg putter SIM-kortet fra abonnomentet inn i et USB modem som jeg stikker i PCen. Om jeg har dette av for 5-10 minutter, så skiftes IPen (ihvertfall ifølge "whatsmyip"-sider når jeg sjekker der). Jeg lurer på om det er noe annet ved bruken av mobilt bredbånd som de kan se er det samme. Gir SIM-kortet noe info? Har blitt kastet ut raskt i det siste. PCen/cookies er det ikke, ettersom jeg har brukt en helt ny PC. 

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror serveren får kun ip adresser, (ipv4\ivp6) kanskje også mac adresse til nettverkkkortet, men er litt usikker på hva du spør om her.

Da pinkode, er nok kryptert.

 

For å bytte dette bruk VPN (openvpn) som eksempel.

Ellers tror jeg sansynligheten for du får svar er bedre hvis du sier litt hva du er ute etter.

Lenke til kommentar

Hvordan det? Cookie blir vel brukt hver gang. Så 2. gang og utover blir PC (nettleser) gjenkjent, om man ikke gjør noe aktivt? 

 

Ja, det stemmer.

Men ettersom han ble utestengt, kjøpte ny PC og mobilt bredbånd er det ikke noe cookies som kan være lagret.

Endret av TheHaughom
Lenke til kommentar

@TheHaughom

 

Snip -

Har blitt kastet ut raskt i det siste. PCen/cookies er det ikke, ettersom jeg har brukt en helt ny PC. 

 

Leser det over som at h*n har blitt kastet ut mer en gang.

Har PC-en vært brukt til dette en gang, er den vel ikke "ny" lengre i denne sammenhengen.

 

En annen ting er at selv om det er "en million" spillselskaper, tror jeg at det er mye samme eiere og at informasjon flyter mellom selskapene. Innbetaling fra samme konto kan også være noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...