Gå til innhold

Hvilken tv pakke?


KeyanZa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du er OBOS-medlem får du TV2 Sumo Premier League til 159,- i mnd. Det har jeg, hatt i et par år. Er klar over at kvaliteten er dårligere enn via dekoder, men du verden så praktisk å ha tilgang uansett hvor jeg befinner meg. Hos venner, jobbreiser, bussen, toget ++

Lenke til kommentar

Niram: vet du noe om dette tilbudet vil endre seg, nå siden tippeligaen også ligger innbakt i pakken?

 

Fant svar på Obos sin side: 

"Som følge av at TV2 Sumo har avsluttet samarbeidsavtalen med OBOS er det ikke mulig å kjøpe TV2 Sumo-abonnement med fast OBOS-rabatt.

Medlemmer som allerede har OBOS-rabatt på TV2 Sumo kan opprettholde rabatten til 31.12.2016 med mindre den sies opp av medlemmet. "

Endret av Lorpen
Lenke til kommentar

Jeg betaler 249,- for Obos-abonnementet i dag.

 

Jeg kan altså vurdere å la det løpe til nyttår for å få Premier League og FA-cupen, men må da betale 498,- i sommer uten å få sett noe fotball for det.

 

Alternativet er å si opp, bestille nytt abonnement til 399,- ved sesongstart.

 

Fullstendig uaktuelt å betale dette for å se fotball, spesielt når det bare vises 1 kamp kl. 16:00 på lørdager, man ikke kan se alle kampene i reprise og det hakker og drar seg i commodore-grafikk under storoppgjørene.

 

Jeg sier opp Sumo nå og ser om jeg finner på noe lurt til høsten igjen.

Lenke til kommentar

Dette blir for dyrt for meg når det finnes alternative kilder til å se kamper fra PL. Og når kvaliteten på Sumo er såpass kornete som det har blitt for meg når det går fort er det lite aktuelt i skirvende stund å fornye Sumo-abonnementet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...