Fredrik Glee Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 hei. i går måtte jeg rygge opp en veldig bratt og svingete bakke. og nå lukter det litt brent i bilen. er dette farlig? og hvis ikke hvor lenge kommer lukten til å være i bilen? det er en vw golf 2011.
Rolf_X Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 varierer hvor lenge det varer. Og litt brent clutch er ikke farlig. Merker når clutchen begynner å bli slitt
Fredrik Glee Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Skrevet 2. mai 2016 varierer hvor lenge det varer. Og litt brent clutch er ikke farlig. Merker når clutchen begynner å bli slitt vet du sånn sirka hvor lenge lukten kommer til å være der?
Rolf_X Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 forsvinner nok i løpet av en dag eller 2. Hadde litt lukt i min her i vår da jeg var litt sløv da jeg skulle rygge opp en bratt bakke og det lukta friskt. Tar du en kjøretur er den i allefall borte etter en stund.
Gavekort Skrevet 2. mai 2016 Skrevet 2. mai 2016 Det er jo ikke heldig å brenne kløtsjen, men det går nok fint om du skulle være uheldig en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå