Gå til innhold

Nioh demo er ut på PS store


Nameen

Anbefalte innlegg

 

 

 

Demoen er ute på PS Store. Anbefales å laste den ned for de som liker Dark Souls. Spillet ser veldig lovende ut! Har ikke hatt så mye tid å teste ut, skal straks ut på jobb. Filen er litt over 3GB. Demoen er bare ute på limited time.

Endret av Namseyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Veldig bra spill! Blir snakket varmt om av flere. Rart ikke flere nevner på spillet her. Er kanskje litt vanskelig å komme inni for mange, men så digg når man mestrer det.  

Rakk aldri teste demoen, fikk du spilt gjennom den, og kan du isåfall si litt om den?

Lenke til kommentar

 

Veldig bra spill! Blir snakket varmt om av flere. Rart ikke flere nevner på spillet her. Er kanskje litt vanskelig å komme inni for mange, men så digg når man mestrer det.  

Rakk aldri teste demoen, fikk du spilt gjennom den, og kan du isåfall si litt om den?

 

 

Ja, spilte igjenom flere ganger. Det var 2 'level's', med 1 hovedboss per level.

Spillet er i seg selv, en blanding av flere spill, jeg har ikke Dark Souls erfaring, men hører at det minner litt om det, men må visst spilles annerledes. Jeg kommer mer fra Ninja Gaiden sida, noe dette spillet også har tatt litt fra, ikke så rart når det er samme utvikler. 

Man hadde tilgang til øks, sverd (katana) og spyd. Alle var morro å bruke, men sverdet var best, det hadde (sammen med spyd) en veldig nice counter som krevde pinpoint precision. Ergo dritt fett når det satt :)

Spillet er samurai bassert med dyp mytologi fra Japansk historie og har derfor forskjellige fiender og minibosser gjorde demoen variert og det hadde stor gjenspillingsverdi. Spillet var vanskelig i starten, men man kunne bli ganske mye bedre enn man var, litt pga et system - et stance system. Dvs at ditt våpen kan holdes i High-, Mid- eller Low stance, som hver gir deg positive og negative virkninger. Feks så er High treg, men kraftig, mens Low er rask, men svakere. Dog merket jeg at low stance var meget effektivt når man ble bedre i spillet, fordi du blir så mobil og kjapp og kan utføre så mye over kortere tid, selv om det ikke gir like mye skade. Men det hele toppes med at du kan skifte disse stance'a midt i kampens hete og det gir et dypt gameplay. Med trening ble alle mulighetene noe jeg brukte, selv om Low- og Mid- var viktigst for meg.

Den grønne Stamina baren du ser i videoer, er noe som gjør at dette spillet får deg til å tenke å "planlegge" litt mer hvordan man skal gå frem, en nice freature her er KI pulse, som gjør at man kan trykke r1 på riktig tidspunkt og da kjapt restore en del av stamina(KI), nesten litt som active reload i gears of war. Mestrer man det, så blir man MYE bedre.

Ellers hadde man magi og andre elementer som varierte gameplayet enda mer. Vil anbefale å se en "normal" youtuber spille, og deretter han gameplay-kongen her: 

 

Grafikken var ikke noe å rope veldig hurra over, men atmosfæren var nice, og passet det mytologiske. Det var jo en Alpha demo, men jeg håper den nye PS4 Neo kan gi spillet solid 60 fps med 1080p eller bedre oppløsning. Demoen var kun enten 1080p30 eller 900p40-60ish (litt artig at man kunne velge).

 

Forøvrig skal en beta demo komme i August, så da er det bare å glede seg.

Endret av cuberen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Veldig bra spill! Blir snakket varmt om av flere. Rart ikke flere nevner på spillet her. Er kanskje litt vanskelig å komme inni for mange, men så digg når man mestrer det.  

Rakk aldri teste demoen, fikk du spilt gjennom den, og kan du isåfall si litt om den?

 

 

Ja, spilte igjenom flere ganger. Det var 2 'level's', med 1 hovedboss per level.

Spillet er i seg selv, en blanding av flere spill, jeg har ikke Dark Souls erfaring, men hører at det minner litt om det, men må visst spilles annerledes. Jeg kommer mer fra Ninja Gaiden sida, noe dette spillet også har tatt litt fra, ikke så rart når det er samme utvikler. 

Man hadde tilgang til øks, sverd (katana) og spyd. Alle var morro å bruke, men sverdet var best, det hadde (sammen med spyd) en veldig nice counter som krevde pinpoint precision. Ergo dritt fett når det satt :)

Spillet er samurai bassert med dyp mytologi fra Japansk historie og har derfor forskjellige fiender og minibosser gjorde demoen variert og det hadde stor gjenspillingsverdi. Spillet var vanskelig i starten, men man kunne bli ganske mye bedre enn man var, litt pga et system - et stance system. Dvs at ditt våpen kan holdes i High-, Mid- eller Low stance, som hver gir deg positive og negative virkninger. Feks så er High treg, men kraftig, mens Low er rask, men svakere. Dog merket jeg at low stance var meget effektivt når man ble bedre i spillet, fordi du blir så mobil og kjapp og kan utføre så mye over kortere tid, selv om det ikke gir like mye skade. Men det hele toppes med at du kan skifte disse stance'a midt i kampens hete og det gir et dypt gameplay. Med trening ble alle mulighetene noe jeg brukte, selv om Low- og Mid- var viktigst for meg.

Den grønne Stamina baren du ser i videoer, er noe som gjør at dette spillet får deg til å tenke å "planlegge" litt mer hvordan man skal gå frem, en nice freature her er KI pulse, som gjør at man kan trykke r1 på riktig tidspunkt og da kjapt restore en del av stamina(KI), nesten litt som active reload i gears of war. Mestrer man det, så blir man MYE bedre.

Ellers hadde man magi og andre elementer som varierte gameplayet enda mer. Vil anbefale å se en "normal" youtuber spille, og deretter han gameplay-kongen her: 

 

Grafikken var ikke noe å rope veldig hurra over, men atmosfæren var nice, og passet det mytologiske. Det var jo en Alpha demo, men jeg håper den nye PS4 Neo kan gi spillet solid 60 fps med 1080p eller bedre oppløsning. Demoen var kun enten 1080p30 eller 900p40-60ish (litt artig at man kunne velge).

 

Forøvrig skal en beta demo komme i August, så da er det bare å glede seg.

 

Takk for god feedback! Gleder meg stort til dette kommer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dem skal ut med ny Beta snart om ikke så lenge. Skal poste når den kommer ut, når de har satt dato. Dette får du fra ny Beta, når den kommer ut. Bra at dem har fan feedback sånn at spille blir mye bedre.
 

Tutorials

  • Implement a training stage for tutorials on basic controls and core game actions.

Action & Controls

  • Improve player & camera behavior during lock-on.
  • Change the conditions under which the player character becomes unresponsive when the Ki Gauge is empty.
  • Expand item shortcut slots.
  • Revise the objects which require holding a button and the response to the hold input.
  • Improve detection for the half-circle analog stick input.

Enemies

  • Adjust attack and defense parameters of enemies.
  • Revise enemy pursuit of the player.
  • Revise superarmor (stagger/no stagger) for each enemy and attack.
  • Adjust Revenant AI.

Level Design/Stages

  • Improve exploration elements such as shortcuts, etc.
  • Add hints to guide players to boss areas.
  • Revise the display of objects that block the view of the player character.
  • Adjust fire area damage.

UI

  • Improve layout and displayed information.
  • Adjust text size.
  • When making an offering at a shrine, allow the player to perform all actions at once.

Online

  • Improve online synchronization.
  • Allow the host to use the Shrine menu during co-op play with a Visitor.
  • Adjust the rate at which enemy parameters increase during co-op play.

Other

  • Remove durability stat for weapons and armor.
  • Adjust the drop rate for equipment.
  • Add a new control type.
  • Implement a flow to allow players to exit a mission.
  • Fix other bugs.

Read more at http://www.playstationlifestyle.net/2016/05/19/nioh-demo-downloaded-850000-times-team-ninja-reveals-planned-changes-full-game/#jSirsqDHFk0AhDm1.99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...